Pages

ChaPteR HunDrEd 27: MoNdaY BLueS...

SaNg ManTaN
-NiDji-

dulu aku kau puja
dulu aku kau sayang
dulu aku sang juara
yang selalu engkau cinta
kini roda telah berputar

kini aku kau hina
kini aku kau buang
jauh dari hidupmu
kini aku sengsara
roda memang telah berputar

mana janji manismu
mencintaiku sampai mati
kini engkau pun pergi
saat ku terpuruk sendiri

akulah sang mantan
akulah sang mantan

sakit teriris sepi
ketika cinta telah pergi

akulah sang mantan
akulah sang mantan

mana janji manismu
setia sampai aku mati
kini engkau pun pergi
saat ku jatuh dan sendiri


mana janji manismu
mencintaiku sampai mati
kini engkau pun pergi
saat ku terpuruk sendiri

akulah sang mantan
akulah sang mantan
akulah sang mantan
akulah sang mantan

mana janji-janjimu

Ha..nie lagu monday blues aku arini...semua orang moody jer arini...huhu...aku pun mood pn suam2 jew...aku rase mmg tiap ari senin...life die mcm nie kwot..almaklum..dh best cuti 2 hari...jd mcm nie la...

la nie duk syok berblogging...keke..mana xnye..nak facebooking di Ofis dah xdapat...huhu..dh kena warning aritu..so malas arr nk bukak kt ofis lagi..bknnye xde internet kat umah..pulun la facebooking smpai pagi...hahaha...Cik Bedah sound skali jer..wah..majok sungguh aku nie..sekarang nie mood kuat majok...pantang clap ckit..cepat jew nak majok..nasib la korg sume...bek mak aku ker...abang aku ker...Habb Qalbi ker...semua orang la...huhu..nape ntah...tetibe jew nak moody...start dr akak aku marah aritu la nie...skrang dh ok dh dgn die...hehe..

aritu ade seorang kawan lama call..die mintak maaf...huhu....hampir xstahun xcontact..tetiba contact balik...ade la krisis ckit dgn dia dlu..aku nie bnyak bagi problem kat orang gak...tp xpela...aku just bagitau hal yang sebenar..kalau rase xleh trima nak bwat cmne...tp aku xdela bangga dgn diri aku skrang..sebab aku masih lagi Nurulhuda Binti Rakal yang sama macam dlu..cuma rasenye ade sedikit perubahan sekarang nie..hehe..apa dia?? hanya aku jer yg tau..

okey arr..Bos aku a.k.a Baha..dh bising2 dah...korang layan arr lagu nie..Dedicate jugak kepada sesiapa yang berkenaan...haha..

..



No comments: