
Salam Alaik....
Dear My Habb Qalbi,
Apsal eyh minggu nie blog saye penuh ngan entry pasal kamoo jew?? Kamo perasan x?? Kamo nampak x?? Kamo tahu x ape maknanya nie?? xtau?? nie nak bg tau....
Saya windu kat kamo la...actually memula dapat msg kamo td berbunga jugak hati...xtau la kamo anta msg lepas bace blog saya ker...atau memang sebab kamo windu saya jugak..=)
dalam sebulan ade 30hari..rasenye 10 hari tuh kita akan spend untuk bgado...kamu sedar x??
tapi kita still need each other and love each other...itu memang x dinafikan...
Rasenye kamo sendiri tahu kan...saya nie memang EGO punya pempuan...huhu..mujur kamo x pegi cari awek len..tp xtau la..bukan saya nmpk pun..huhu~~ sometimes mencurigai itu dperlukan jugak..kalau xbnyak..kena ada sedikit...kita kan sehati sejiwa sebab saling tidak meletakan kepercayaan sepenuhnya diantara satu sama lain....hehehe...
Kamo suke tuduh saya yang bukan2 kan??...kadang2 tuh geram jugak...kadang2 suke jer nak bwat bodoh..malas nak amek port...time saya bwat bodoh tuh..ofkos la time tu tgh marah kt kamo...macam mlm td la...sakit hati pasal kamo suh saya cool then msg kamo blek.....tapi penyudahnya saya jugak yang kena pujuk kamo...mencik~~
Habb Qalbi...nie la yang saya bwat...bila saya on9..saya bukan cari orang lain taw..nampak x blog saya nie dah bertambah comel mcm Empunya badannyer..[Comel ker saya nie???] pastu sekarang nie...asyik tulih entry tentang kamo jer...nmpak x??? nmpak kan?? saya xbukak pun YM saya...sebabnya Angah xon9 dan kamu pon xon9...kalau kamo on9 best la jugak...bleh la saya menatap senyuman manis kamo tuh...huhu...kalu saya xsayang kamoo...saya xtulih pasal diri kamo kat sini...xpayah saya ngaku saya nie ade boyfren...biar sume orang xtau...saya memang men tenet nie tapi saya xlupakan kamo pn...tenet nie la penghubung hubungan kita...huhu..
cuma saya xtayang pic kamo jer lagi kan...huhu..sebab saya xde pic kite bdua...nanti la..kite jumpe amek gamba same2 eyh...pic aritu dh ilang..dsebabkn memory card rosak..nyesal xbg pic kat Mc'D tuh ke kamoo...huhu...kite jarang amek gamba kan?? rsenye bru 2x bgambar...satu yg kt Mc'D tuh then satu lg pic kat Bowling..dak Ofis tolong amekkan...tengok..sampai dah jumpa dak Ofis lagi...kembang jer rse bila dorang kate kite sepadan..hik..hik..[Mula la nak poyo2 nie] malangnya saya sudah tidak mempercayainya lagi...semuanya berserah kepada jodoh dan takdir...kalau memang kamoo milik saya...saya terima seadanya..jika bukan....saya kena redha melepaskan kamoo~~
hahaha....banyak sangat merapu nie...nah..amek neh..bila saya marah...saya tulih pasal kamo kat sini...biar sume orang bace..dan kamo pun suka bace kan??hehehe...cuma kamo xpenah bagi komen kan..mujur saya tau kehadiran kamo tuh..itu saya suka...hehe...
lagu nie dedicate tuk Kamoo~~ cer tukar mata tu kpd senyum...hehe..best x??
dalam sebulan ade 30hari..rasenye 10 hari tuh kita akan spend untuk bgado...kamu sedar x??
tapi kita still need each other and love each other...itu memang x dinafikan...
Rasenye kamo sendiri tahu kan...saya nie memang EGO punya pempuan...huhu..mujur kamo x pegi cari awek len..tp xtau la..bukan saya nmpk pun..huhu~~ sometimes mencurigai itu dperlukan jugak..kalau xbnyak..kena ada sedikit...kita kan sehati sejiwa sebab saling tidak meletakan kepercayaan sepenuhnya diantara satu sama lain....hehehe...
Kamo suke tuduh saya yang bukan2 kan??...kadang2 tuh geram jugak...kadang2 suke jer nak bwat bodoh..malas nak amek port...time saya bwat bodoh tuh..ofkos la time tu tgh marah kt kamo...macam mlm td la...sakit hati pasal kamo suh saya cool then msg kamo blek.....tapi penyudahnya saya jugak yang kena pujuk kamo...mencik~~
Habb Qalbi...nie la yang saya bwat...bila saya on9..saya bukan cari orang lain taw..nampak x blog saya nie dah bertambah comel mcm Empunya badannyer..[Comel ker saya nie???] pastu sekarang nie...asyik tulih entry tentang kamo jer...nmpak x??? nmpak kan?? saya xbukak pun YM saya...sebabnya Angah xon9 dan kamu pon xon9...kalau kamo on9 best la jugak...bleh la saya menatap senyuman manis kamo tuh...huhu...kalu saya xsayang kamoo...saya xtulih pasal diri kamo kat sini...xpayah saya ngaku saya nie ade boyfren...biar sume orang xtau...saya memang men tenet nie tapi saya xlupakan kamo pn...tenet nie la penghubung hubungan kita...huhu..
cuma saya xtayang pic kamo jer lagi kan...huhu..sebab saya xde pic kite bdua...nanti la..kite jumpe amek gamba same2 eyh...pic aritu dh ilang..dsebabkn memory card rosak..nyesal xbg pic kat Mc'D tuh ke kamoo...huhu...kite jarang amek gamba kan?? rsenye bru 2x bgambar...satu yg kt Mc'D tuh then satu lg pic kat Bowling..dak Ofis tolong amekkan...tengok..sampai dah jumpa dak Ofis lagi...kembang jer rse bila dorang kate kite sepadan..hik..hik..[Mula la nak poyo2 nie] malangnya saya sudah tidak mempercayainya lagi...semuanya berserah kepada jodoh dan takdir...kalau memang kamoo milik saya...saya terima seadanya..jika bukan....saya kena redha melepaskan kamoo~~
hahaha....banyak sangat merapu nie...nah..amek neh..bila saya marah...saya tulih pasal kamo kat sini...biar sume orang bace..dan kamo pun suka bace kan??hehehe...cuma kamo xpenah bagi komen kan..mujur saya tau kehadiran kamo tuh..itu saya suka...hehe...
lagu nie dedicate tuk Kamoo~~ cer tukar mata tu kpd senyum...hehe..best x??
Aril - Menatap Matamu
Sungguh indahnya hari berlalu
Menunggu kasih tambatan hati
Ingin rasanya selalu berbagi
Bersamanya kala suatu nanti
Andaikan kau jadi milikku
Selaluku nyanyikan lagu rindu
Andaikan kau dan aku bersatu
Dunia ini berseri selalu
Ku ingin dirimu dekat dihatiku
Berdua kita kan raih bahagia
Ku ingin dirimu turut merasa
Rasa rindu untuk menatap matamu
Menatap matamu
Bagaikan bintang nun jauh di sana
Terangi malam yang semakin gelap
Jika kau sudi menemaniku
Takkanku lepas walau sedetik pun
Andainya kau jadi milikku
Selaluku nyanyikan lagu rindu
Andaikan kau dan aku bersatu
Dunia ini berseri selalu
Ku ingin dirimu dekat dihatiku
Berdua kita kan raih bahagia
Ku ingin dirimu turut merasa
Rasa rindu 'tuk menatap matamu
Ku ingin dirimu dekat dihatiku
Berdua kita kan raih bahagia
Ku ingin dirimu turut merasa
Rasa rindu 'tuk menatap matamu
Andaikan kau jadi milikku
Selaluku nyanyikan lagu rindu
Andaikan kau dan aku bersatu
Dunia ini berseri selalu
Ku ingin dirimu dekat dihatiku
Berdua kita kan raih bahagia
Ku ingin dirimu turut merasa
Rasa rindu 'tuk menatap matamu..
satu lg enrty untuk kamu..
C'hanteque Cupcakes Luver
Sungguh indahnya hari berlalu
Menunggu kasih tambatan hati
Ingin rasanya selalu berbagi
Bersamanya kala suatu nanti
Andaikan kau jadi milikku
Selaluku nyanyikan lagu rindu
Andaikan kau dan aku bersatu
Dunia ini berseri selalu
Ku ingin dirimu dekat dihatiku
Berdua kita kan raih bahagia
Ku ingin dirimu turut merasa
Rasa rindu untuk menatap matamu
Menatap matamu
Bagaikan bintang nun jauh di sana
Terangi malam yang semakin gelap
Jika kau sudi menemaniku
Takkanku lepas walau sedetik pun
Andainya kau jadi milikku
Selaluku nyanyikan lagu rindu
Andaikan kau dan aku bersatu
Dunia ini berseri selalu
Ku ingin dirimu dekat dihatiku
Berdua kita kan raih bahagia
Ku ingin dirimu turut merasa
Rasa rindu 'tuk menatap matamu
Ku ingin dirimu dekat dihatiku
Berdua kita kan raih bahagia
Ku ingin dirimu turut merasa
Rasa rindu 'tuk menatap matamu
Andaikan kau jadi milikku
Selaluku nyanyikan lagu rindu
Andaikan kau dan aku bersatu
Dunia ini berseri selalu
Ku ingin dirimu dekat dihatiku
Berdua kita kan raih bahagia
Ku ingin dirimu turut merasa
Rasa rindu 'tuk menatap matamu..
satu lg enrty untuk kamu..
C'hanteque Cupcakes Luver
sincerely,

No comments:
Post a Comment