Pages

ChaPteR HunDrEd 28: TaKe A BrEaK!!!

huhu...Finally i got a break...Minggu ini adalah minggu yang memenatkan bwat aku...siyes beb...Semalam memang aku catat sejarah la...

Why???

Semalam aku bekerja 12jam...huhu..9pg until 9mlm...1st time bwat OT smpai pukul 9 malam...huhuhu..nie sume gara-gara Closing Product SME One Plan...Aku lah operation...aku lah akaun..jenuh nak kire semua total submission and approval..then nk compare ape yg tm dh bayar...Pergh..perit arr...pkul 9 tu pn xsettle lg..sambung plak uat kat umah...kul 1 td baru settle tp itu pun xsettle sume...Invoice xsettle lg..gila arr..adakah aku nak OT lg?? no..no..no...

arini nk pie hantar BestFwen aku ke puduraya...so after this..i will be alone for a while until k.Ta duk kt umah aku...huhu~ but then.... kami nk mula projek baru kami...so facebook lame will be on kembali...huhu~~ walaupun sebenarnye xmo on..so kena la....Harap2..korang memberi support la yer...

then Jap td ade makan2 kt dlm Ofis..ade Farewell Harmida & Birthday Party tuk Baha, K.Pah & En.Salihin...kononnye nk bwat party on the Roof...so bulan dpn katenye..ade BBQ mcm aritu..erm..best jugak...so Cuti2 Malaysia Nv2U thun nie mcm mnarik gak...hihhihi...cuba la korg teka kami ke Mane?? hik3..will be surprise bout it...

ok la..stop smpai cnie dlu...nk men game kt iGoogle plak..hehe..nk tgk Kitty Cat n Big Panda aku tuh...Daa~~




3 comments:

Imma Yusri said...

gambo tepi tu ker ur hab qalbi????

C'chanteque Manes said...

Erm...itu Adik Manis..,.hik3

Imma Yusri said...

ko ni, bebetul lar...