
now dah pukul 2.15 pagi pd 22/03/2010...
mata xmengantuk..duk mengadap laptop kesayangan nie lagi...xtau nak bwat ape...semua orang dah tido gaknyer..aku?? macam la xkeje esok pagi kan...herm.nk bwat cmne..mata xmengantuk..comfirm la mata lebam esok pagi nie...
kebelakangan nie sangat2 busy..busy dengan kerja Ofis..gila arr..kalu dpt gaji lebih xpe gak..same jugak..huhu..nk bwat cmne..dah tugasan...now SME One Plan dah ditutup di ganti dengan Product baru Office In A Box (OIAB)....huhu..aku pun xabes study lg pasal product nie..dh abes menelaah..aku promo product nie dlm blog aku nie mcm SME dlu...hehehe...
aisyeh..baru nak syok menulis..mata dah start mengantuk plak..mlm nie xde mende bwat..mujur BFF aku dah balik..xdela rse sunyi sangat..kalu x..memang kesorangan jelah..bosan giler..kadang tu mati akal xtau nak bwat ape...hari-hari duk ngadap benda nie pn borink gak..bkn bwat ape pn..bukak FB,Tagged, Utube n blog nie..xpn bace blog orang itu jelah...
kerja ofis tu terpaksa la siapkan sebab 3hari berturut-turut nanti kena join event yg diadakan oleh orang TM...As team SMe nk xnk kena la pegi....kalau xsiapkan maka pending la semua keje aku tuh..sbb gie event tu comfirm seharian..maklum la event start 9.30 pg hingga 3.00 ptg..for sure la kalu blek ofis pun dah penat..xde maknanya nak ngadap keje...
berharap la jugak dapat kerja baru yg lebih baik dari sekarang..tp bila difikirkan balik mane ade keje yang mudah la nie..so bsyukur jelah..but jika dapat peluang yang baik xsalah mencubakan...
utk pic kt ats tuh..saje jer nk tanye sape jer yg sayang aku ek???hermmmm.....
anyway...nantol sesgt dh nie...gudnite & sweet dream semua..~~
kebelakangan nie sangat2 busy..busy dengan kerja Ofis..gila arr..kalu dpt gaji lebih xpe gak..same jugak..huhu..nk bwat cmne..dah tugasan...now SME One Plan dah ditutup di ganti dengan Product baru Office In A Box (OIAB)....huhu..aku pun xabes study lg pasal product nie..dh abes menelaah..aku promo product nie dlm blog aku nie mcm SME dlu...hehehe...
aisyeh..baru nak syok menulis..mata dah start mengantuk plak..mlm nie xde mende bwat..mujur BFF aku dah balik..xdela rse sunyi sangat..kalu x..memang kesorangan jelah..bosan giler..kadang tu mati akal xtau nak bwat ape...hari-hari duk ngadap benda nie pn borink gak..bkn bwat ape pn..bukak FB,Tagged, Utube n blog nie..xpn bace blog orang itu jelah...
kerja ofis tu terpaksa la siapkan sebab 3hari berturut-turut nanti kena join event yg diadakan oleh orang TM...As team SMe nk xnk kena la pegi....kalau xsiapkan maka pending la semua keje aku tuh..sbb gie event tu comfirm seharian..maklum la event start 9.30 pg hingga 3.00 ptg..for sure la kalu blek ofis pun dah penat..xde maknanya nak ngadap keje...
berharap la jugak dapat kerja baru yg lebih baik dari sekarang..tp bila difikirkan balik mane ade keje yang mudah la nie..so bsyukur jelah..but jika dapat peluang yang baik xsalah mencubakan...
utk pic kt ats tuh..saje jer nk tanye sape jer yg sayang aku ek???hermmmm.....
anyway...nantol sesgt dh nie...gudnite & sweet dream semua..~~
No comments:
Post a Comment