Pages

ChaPteR HunDrEd 15:BuKu MuKaKu


Na...Perhatian semua...BUKU MUKA a.k.a FACEBOOK saya telah dnyah aktifkan untuk sementarawaktu...
[Sementara waktu itu kebarangkaliannya bisa mengambil masa yang agak lama]

mungkin sebulan atau 2 bulan atau 3 bulan bisa mungkin...berbulan-bulan...ini kerana saya Nurulhuda Rakal mahu berehat seketika bersama kitkat...hahaha...

erm,saje jer...senyap seketika..sekarang akan ada Facebook baru...
yang lama tuh..ntah la biarkan saje dlu...
merajuk dengan akak aku nie...
sampai mase rase nk bukak aku bukak la...
kalau aku xnak bukak lansung tuh...
no komen ahh...

ingatkan xnak bwat yg baru...tp memang xleh la..
.shari xbukak fb..rse mati akal..
huhuhu...
yang lain aku bleh tahan lg...tp FB punya penangan nie...
mmg xleh blah...
ngee~~
padahal xde mende yg menarik pn...

FB yg baru nie shortlisted jer...hanya yg tertentu jer aku invite..
tp memang dr dulu lagi mcm tuh...
kecuali Tagged...
yg nie mmg aku main add jer...kwn dh seribu lbh..
sorg dua jer yg aku kenal...ade jgk mmbe degree n dak Ofis..
termasuk Habb Qalbi...

Myspace lansung xjenguk dh..Fs plak smggu skali ade kot...
yg aku addicted FB la...hehehe...

....
[nie sajak dr seorang anak untuk ibu yg addict Facebook]

1 comment:

Imma Yusri said...

ape lar kesnyer ko tukar akaun ni??? huhuhu... siap pakai nama anna lagi... adoiyaa...