Salam....
hehe..arini saya nak bekongsi knowledge yang saya baru tau la mengenai email Gmail nie...rasenye kepada blogger2 semua kebanyakn sure la korang ade email gmail nie...maybe ade jugak yang mengunakan email la...
saye rase amat menarik jugak email gmail nie..sebab die xmacam email Yahoo..sebelum nie memang menggunakan email Yahoo jer..pastu nak chat bukak Yahoo Massenger(YM)..walaupn email Yahoo dh bleh chatting tp still xbleh nk melawan kelebihan yang ade dlm email Gmail...
saye rase amat menarik jugak email gmail nie..sebab die xmacam email Yahoo..sebelum nie memang menggunakan email Yahoo jer..pastu nak chat bukak Yahoo Massenger(YM)..walaupn email Yahoo dh bleh chatting tp still xbleh nk melawan kelebihan yang ade dlm email Gmail...
kelebihan Gmail:
--> Korang bleh chatting and bwat voice n video call.
--> Pastu die ade BUZZ...buzz nie lbh kuang cm FB la..
--> Lagik..korang bleh ubah theme dia..kepada theme yg lbh menarik..Yahoonye xscantik Gmail la die punye Theme.
--> Kekemasan inbox gmail..mmg best...die xkan serabut mcm email Yahoo.
--> pastu korang leh tukar address email korang tuh..Contohnye email Gmail: Chanteque18@gmail.com kpd Chanteque18@smartcall.com...canggih kan???
--> pastu Korang bleh activate Blogger, Picasa Webs, Youtube, Talk & Documents.
Erm,mmg banyak la kelebihan dia berbanding email yang lain...so now saya lebh bnyk mgunakan email Gmail berbanding email Yahoo...sooo kawan2...
selamat memcuba..(^_^)v
2 comments:
promote2...
hehehe...
igoogle pn dh leh canteq2 skrg nie..
mozilla..hehe
canggih la technology skrg nie..
huhuhu...
Post a Comment