:: B4 dikemaskinikan ::
.jpg)
.jpg)
Ari Isnin aritu pindah tempat duduk...huhu..now aku duduk di level 2 bersama-sama dengan budak2 telemarketing...Dorang nie pun uat aku tension gak..bila dah duduk bawah nie..mula semua ngada2...small matters pun nk ketuk pintu blik aku...Masalah telefon pun nak tanye aku...Pie la cari IT OFFICCER....Bukan keje aku membetulkn telefon and connection Internet...Hangin jer rase..mula la nak makan ORANG!!!
:: After Kemaskini ::
Pastu lak...keje duk Pinjam Cordless Phone aku...Mula la orang lain cari aku xdapat..xpasal2 aku plak yang kena marah balik..sebab..call2 engaged...Adeh la...Td paling best...Ade sorg dak tele nie siap tunggu kat depan meja..sebab aku jawab panggilan call untuk aku sendri...xabes bercakap lagi dah mintak phone...Perrgghhh!!! Serius Aku Bengang...siap sound aku lagi...." Cik Huda...xde phone sendiri ker nak pakai phone nie??" ha...memang silap soalan la..."Helllo....ini memang phone saya...awak tu yang guna phone saya...dah terpampang dah ade nama saya kt belakang telefon nie...so sekarang salah ker saya nak guna phone saya sendri??? xkan saya plak nak kena menagih mgunakan phone sendri....." hambik ko...senyap trus...ape lagi..dia pun say sorrt trus keluar dari blik aku...Serius la..agak presure duduk kat bawah nie...aku lebih suka duduk kat atas...Happening ckit bersama2 dengan budak-budak lain...Budak2 tele nie..bukan la yang sejenis dengan aku...ntah hape2 jer aku rase dorang nie...sepatutnye dorang keje bawah aku...aku plak kena keje bawah dorang... yang sekor td...sedap jer request nk guna Cordless en.Halim...kalu ko na..ko request sendri la..en.halim jarang guna phone dia..xpela...aku nie yang banyak berurusan dengan orang..GGGRRRRR..... ade sdikit pic aku mengemas bilik baru aku nie...
Sekarang aku duduk di bawah SME PROCESSING DEPARTMENT yang HAMPEH!!! hahaha~~ saje nak melepas geram kat cni..penat duh keje skarang nie...rase na cr keje lain jer..huhuhu...=(
.jpg)
.jpg)
.jpg)
No comments:
Post a Comment