Pages

ChaPteR NinETy SiX: QlaTe...



Herm, minggu lepas...start 29/01/2010 - 31/01/2010...aku pergi bercuti di negeri Kelantan Darul Naim...hehehe...best woo..nie 2nd time aku berjalan-jalan sendiri di Negeri Cik Ct Wan Kembang nie...actually aku follow BFF aku..dia balik Kampung sebab nak settlekan majlis Perkahwinan dia...aku tumpang menyelit sekali la..hihi...agak susah gak nak manage majlis Perkahwinan nie..macam2 benda nak kena settlekan..huhu..kesian gak tgk dia....sekarang aku memang xbusy..tunggu la aku sendri nak kawen nanti...bila??? hik3..Ntah..sampai seru kawen la eden nie...


Ok..back to da story...Selama 3hari aku kat sane..aku pie merayap kat Rantau Panjang and Kota Bharu Qlate..aku pie pasar Siti Khadijah n merayap kat Pasir Mas...Banyak gak la aku Shopping kat sane especially dresses kat Rantau Panjang..Murah giler barang2 kat sane..Cuma kena pandai menawar la..lebih untung kalu ade kawan yang pandai kecek qlate....comfirm la dapat murag gie....

Makanan kesukaan aku..apabila menjejakkn kaki ke sini ialah...MAGGI CELOP...Yummy...Sangat2 sedap...Satu lagi SOMTAM & AKOK....Perghh...Kalu BFF aku die suke Mee Celop...Combination Mee+Mihun+KueyTiaw...Dia lagi suka yang nie la...tp aku tetap memilih Maggi...Yang terbaik pernah aku makan dekat tepi Post Kastam Rantau Panjang...huhu...TipTop la..sampai sekarang aku ingat lagi...

nie aku show korang barang2 yang aku beli..antaranya Perfume BodyShop..kekeke...sebenarnye nie kat KL pun Leh cari..tapi aritu aku gie midValley..dorang kehabesan Stock plak..so aku beli jelah kat Parkson KB...Bau Kesukaan aku..Strawberry...sweet sangat bau dia..memang aku suke.. Vanilla tu aku beli kt MidValley....itu sajew la uat masa nie..arios...

No comments: