
Bila naluriku berkata.....
something isn't rite
apekah???
dari semalam lagi aku rase macam nie...
huhuhu
xsuka betul permainan perasaan nie...
adeh!
aku memang manusia PARANOID...
kadang bukan sengaja nak pk macam tu..
Ianya datang dengan sendiri...
dan Mostly my Instinct selalu kenyataan..
samada baik atau buruk...
benda tu memang berlaku...
bergantung pada aku..kuat atau tidak menghadapi...
huhuhu...
need a space...
kena mencari KETENANGAN JIWA
Penilai Hati...
Bantu Hambamu nie...
akanku terus berdoa..berdoa..dan berdoa..
Agar diberi Petunjuk...
Seperti mana pernah kau Berikan Padaku suatu ketika dulu...
hurmmmm...=(
something isn't rite
apekah???
dari semalam lagi aku rase macam nie...
huhuhu
xsuka betul permainan perasaan nie...
adeh!
aku memang manusia PARANOID...
kadang bukan sengaja nak pk macam tu..
Ianya datang dengan sendiri...
dan Mostly my Instinct selalu kenyataan..
samada baik atau buruk...
benda tu memang berlaku...
bergantung pada aku..kuat atau tidak menghadapi...
huhuhu...
need a space...
kena mencari KETENANGAN JIWA
Penilai Hati...
Bantu Hambamu nie...
akanku terus berdoa..berdoa..dan berdoa..
Agar diberi Petunjuk...
Seperti mana pernah kau Berikan Padaku suatu ketika dulu...
hurmmmm...=(
............Merajuk...........
huhuhu...bila orang merajuk...Camne nak Pujuk???
aku xpandai Pujuk Orang walaupun aku sendiri suka merajuk...hehehe...
anyone?? anybody?? sesiapa bleh tolong??
huhu...
huhuhu...bila orang merajuk...Camne nak Pujuk???
aku xpandai Pujuk Orang walaupun aku sendiri suka merajuk...hehehe...
anyone?? anybody?? sesiapa bleh tolong??
huhu...
No comments:
Post a Comment