Pages

ChaPteR EiGtHy NiNe: BiCaRa HaTi

Nie ha...keje xsiap..duk melayan Novel Damya Hanna nie..Bicara Hati...hehe..dah pernah bace Novel nie..tapi xingat sangat jalan ceritanya..hehe..berebut buku ngan K.Pah semalam..rupa2nya dia pie cari buku tuh kt umah adik2 dia, dia dah bace banyak dah dari aku..Cis..tahan tido sampai kul 4 pagi...huhuhu...aku xla sampai macam tu..tapi memang mlm td xlena tido..sebabnyer..keje opis xsiap..mujur arini Baha MC arini....

Best Sangat cerita Bicara Hati nie..Perkahwinan yang dirancangan tanpa perasaan Kasih sayang di Awal akhirnya membibitkan Perasaan Cinta diantara kedua Pasangan...Hikhik..aku memang suke love story mcm nie...Antara cerita yang aku suke..Ombak Rindu...kesah Izzah dan Hariz..dan Cinta Pertama..Carl Zafran...Wah..Memang teruja la membaca Novel2 lama nie..Novel English yang aku duk bace tuh..Bitter Sweet xdela addict mcm melayan novel2 lama nie..Tapi Novel2 zaman aku SPM nie dulu yang best..sekarang nie xmelayan sangat dah..Suka bace..tapi beli xdela..hihihi...

actually nk tunggu part lipas nie...Hik3..The klimaks part dalam Story nie..hehe...now..dah abes dh pun bace buku nie..amek mase 2hari jer nak abeskan..kalau bagi Novel yang best kat aku..memang amek masa yang singkat jer nak abeskan...hehehe....kalu xbest tu..take long time ckit...tapi aku memang xsuke bace lama2 pn...tapi siap la..semua keje xbuat dah..hehe...

5 comments:

Imma Yusri said...

hahaha... cite ni dah lame kan??? rase cam dah bace... ingat2 lupo... hehehe... huda jom layan "Ketika Cinta Bertasbih"... aku tgh layan tuh... so far so gud... heheh

C'chanteque Manes said...

Haah..Terjumpa dalam Surau Ofis..same la kite sbb tu bace balik...

Erm,aku ade novel tuh..bce separuh jer..mmbe bg..xlarat nk abeskn..sbb dia dlm bntuk pdf..sakit biji mata nk ngadap laptop..hu3

cite dia not bad la...aku bce stgh jalan pn truja...hehe~~

Imma Yusri said...

lor, ko bace dlm laptop jer??? mmg lar berpinar mate... semalam aku layan, dah lar tengah ngantuk, berpinar gak mate... kekeke

huda, ce ko set bahagian komen ni sikit. biar xyah ade word verification... mls lar aku nak tulis... huhuhu

C'chanteque Manes said...

hehe..ko beli buku..syok la jgk..bleh bace smbil baring ker bguling ker..aku xrajin nk mencari buku...jd mcm tulah..huhu~~

erk..ade verification ek..xtau plak aku..aku komen xde pn..hehe..ok la..nnt aku setting blek...=)

Imma Yusri said...

tau xpe... aku dah siap guling2 750 darjah lagi... hahaha.. baru feeling beb... aku pun x suke membace, baru jer mood bace ni timbul... sebabnyer aku xleh dok termenung...kalau dok termenung, mesti teringat lik kisah lalu... kang x pasal2 nangis lik... hohoho...

sekarang dah xpayah word verification... gud job...senang aku nak bebel sini... kekeke