Pages

ChaPteR EiGtHy EiGtH: UnPrEDicTaBLe!!

Dari Mana Datangnya CINTA dari MATA turun ke HATI....

Huhuhu...Kacau bilau sedikit kehidupan sejak kebelakangan ini...Ya ALLAH..Kenapa la aku selalu di Uji sebegini...huhu..Nak Nangis Rasenyer...baru jer rase nak bergumbira..ade jer masalah yang melanda.....

Banyak perkara yang kita xduga dalam kehidupan ini..terlalu banyak yang perlu ditempuhi dan dilalui..adakalanya kita akan gembira dan adakalanya kita akan berduka..Adakalanya kita akan menangis...adakalanya kita akan bersorak...Begitulah kehidupan aku...rasenyer terlalu lama meratapi kesedihan lalu...dan kini kembali tersenyum...I'm Single but Not Avaibable to the Others...Hanya Kepada Penilai Hati aku bermohon...agar dikekalkan perasaan yang ada dalam hati ini...Sekali aku Sayang orang...aku Sayang Selamanya..but sekali kamu menipu...Selamanya juga aku membenci...

Walaupun ada perasaan takut menerjah...tapi sudah masanya aku melawan...dan kini semakin sukar...Mungkin ini yang terbaik untuk kami...Jika memang Jodoh...xkan kemana kan...hehe...Dia rase dia xbaek untuk aku...tapi aku pk sebaliknya plak...hurm.....

this week is memang la bad week...masalah bermula xdatang ari isnin tu jer...Trus xleh nak catch up kerja..nak nangis nie...semalam..bleh plak dah siap uat report...lupa nak save...mau jer aku hempas pc nie..huhuhu..

hah..tgh duk siap nk siap tulih blog nie..ade orang sebok nk tengok blog aku yang xsberape nie...ends my story sampai sini....

nie lagu fav aku sekarang nie...satu lagi lagu..Kau Lah Segalanya..Nyanyian Hazrul Nizam...The best song ever after...lalallaa~~

Oh dunia ini
Penuh kepalsuan
Oh mungkinkah tiada
Keikhlasan
Apakah ini
Suatu pembalasan
Ku sedar kebesaranMu Tuhan

Aku bagai seorang
Kembara jalanan
Terumbang ambing
Di lautan gelora
Mencari kebahagiaan
Dahan untuk menumpang kasih
Mungkinkah suratan
Hidup kau selalu keseorangan

( korus 1 )
Hati membeku mengingatkan
Kata janji manismu... oh...
Ku dilambung angan-angan
Belaian kasih sayang suci darimu
Oh kejamnya

( korus 2 )
Lidah tidak bertulang
Ucapan cinta menghiris kalbu
Ku kan pergi membawa diri
Cinta di hati terkubur lagi

Tidak ku fahami
Mengapa terjadi
Peristiwa pahit mengguris hati
Jalanan hidup ini
Sudah tertulis
Kutempuhi dengan kesabaran
Kusedar kebesaranMu Tuhan...

....


3 comments:

Imma Yusri said...

sabar lar Huda... ape yg penting mind set ko, ngan hati ko... sekarang ni aku dah set kan dlm pale otak aku... ape yang terjadi bukan musibah or masalah, tapi sesuatu yang akan membawa kita kepada yang lebih baik... Allah xpernah mengambil sesuatu daripada kita melainkan Dia menggantikan dengan sesuatu yang lebih baik... Insyaallah...

C'chanteque Manes said...

huhu...tulah...kita same kan..kalu aku rase sakit..ko support aku..bila..ko terasa sakit..aku support ko..thanks imma...bila bace komen ko buat aku bsemangat ckit...

Imma Yusri said...

ofcos lar... mase aku down dulu ko yg banyak bg aku semangat... secara x sengaja kita mengalami nasib yg sama lak.... mungkin ini hikmah utk ape yg terjadi... KITA DAH JADI KAWAN BAIK...!!! (^o*)v