Memang Gila..Actually xdela Gila sangat...cuma sebab kali nie terlalu drastic...ntah mcmmane la aku bleh rase nak pie jumpe mamat nie seorang diri...selalunye kalu aku keluar pn..sure BFF aku teman..1st time in my life...i'm alone...aku kenal die baru 1hari..then keesokan hari terus Jumpe..Memang kamikaze la...hehe..Alhamdulillah..I'm still alive..masih boleh dtg keje mcm bese..so nothing happen to me..it's just a normal date...tp aku agak nervous la..tergagap2 la jagak..haha..lawak plak rasenye...Malu tuh toksah cakap la..teramat-amat rasenyer..huhu...
saya mengenali melalui Tagged..Kire membe cyber la nie..tapi bila fikir2 memang aku GILA!!..tulah..bila otak xbrape nk betul nie...anything can be happen...haha...Tulah..keje kt opis melambak...Geram gak ngan En.Halim semalam...dan2 la nak uat discussion time nak balik..huhu..uat suspen orang jer...
Yang xleh blah tuh...Ramai Plak Pemerhati xBbayar..huhu..Sape lagi..Dak Opis aku la...Pepagi Masuk Opis jer dah kena Perli..Malunyer la..nampak saje ape yg berlaku kat aku semalam..aisey! Igtkan dorg xnampak...huhu...Masalah negara betul dorang nie...tahan telinga jelah aku arini....huhu..
About Him...His 23years Old...Sy Lagi tua dr dia..huhu...Already Working...Dia ok la..Sekali Pandang mcm muka Fahrin..hik3..Just my opinion...Wink~~ sweet jer mukanye..Nice person..agak confident punye manusia...Manis Mulut[Yg nie agak menakutkan..hu3]...agak kelakar jgk...kalu tgk gambar..mcm skema jer....tp xdela pn..hehe..Feels comfortable to be friends with him...
For Him...Nice to meet n know u...Seronok Jgk keluar dengan Kamu semalam...Thanks 4 Mc'D & Alvin & The Chipmunk 2...Suke kat Theadero & Eleanor...They Sooo sweet, Cute n manje sgt2...Best jgk la tgk wayang nie...hehe..actually dh lame giler xtgk wayang...huhu..last movie..Transformer..The Best Film ever after...=)
after menonton...dia hantar balik..haha..hope xmenyesal la tolong hantar balik..sebab jalannye agak complicated..

It's too early to predict what will happen...but for now...i'm just fine to be friends with him...xtau nak kate ape...erm,mase balik tu..dia tanye ape yang aku Fikir??? mse aku tanye himself..he said..dia ramai kawan perempuan...tetibe aku terdiam...otak aku merewang dah time tu...Tetibe teringat kesah lalu..huhu...Rase aku nie terlalu Paranoid plak..but itulah aku...Dia xtau lagi aku mcm mane...Mase dia tanye tentang Ex-BF...Memang aku xmampu nak cerita..bukan xnak cerita..cuma tak nak mengaibkan orang..dia pernah being aparts of my life..Rase cm xbaek plak nak cerita...walaupun sebenarnye puas dh aku bukak cerita kt blog nie..hehehe..Dari segi pertuturan..memang aku xmampu..tapi dari segi Penulisan..aku memang hebat...but aku still sedar..aku bukan seseorang yang sempurna untuk memiliki kesempurnaan..Setiap manusia tu ade kelebihan dan kekurangan masing2...Depends pada Orang samaada dia mampu untuk menerima atau tidak...
walaupun memang dia yang bersalah tetapi aku pun ade kekurangan yang mungkin dia xleh terima..kalau perpisahan jalan yang baik..aku redha...aku maafkan dia..yang aku xmampu nak maafkan adalah..kesilapan yang terakhir yang dia pernah buat kat aku..yang itu memyebabkan aku xmampu nak mempercayai lelaki lagi...sakit yang teramat yang dia bagikan kat aku..terima kasih la...
to my Blind Date Friends...Thanks for making me smile....Rase macam dah lama x senyum macam sekarang...hahaha...senyuman yang ikhlas...tiada perasaan sakit atau perasaan yang tersembunyi...happy yang teramat la rasenye...hehe.....(^______^)
No comments:
Post a Comment