Pages

ChaPteR SeVenThY SeVeN: Di TaGGeD...ApeKaH???

Erm...aku layan jer benda nie...dulu slalu men..tp post kt buletin FS...skrang blog plak..hehehe...layan la ek...

Kwn2 yg ingin diTAGGED (xTeRmaSuk kWn bLog kiRa oK La eK.huhuhu)..
  1. Cik Imma
  2. Nazratun Anis
  3. Jatt
  4. Aliya
  5. Harmida
    [Same seperti Anis..xtau nak tag sape...huhuhu]

Siapa nombor 1 pada kamu ?
--> Sahabat Blogger Yg Baik!!

Nombor 2 single / taken ?
--> Already Taken...

Jumpa nom 3 dimana ?
--> Kt Fesbuk..

Adakah nombor 4 bestfriend kamu ?
--> Yess!! Tersangat...

Nombor 5 punya blog.
--> NopE

Diri Kamu ;

Nickname kamu ?
:: C'chanteque
[Perasan!!! hihihi]

Birthday kamu ?
:: 18/Disember/1985
[Sesiapa yg diTagged jgn lupe bg adiah~~]

Favourite colour ?
:: Pink

Kenapa suka colour di atas ?
:: CuTe!!

Periang / pendiam / pemalu
:: Periang + Pemalu = Bleh Caye ker??
[Hehehehehe]

Kalau jumpa RM 1 juta, apa yg kamu nak lakukan ?

i. Bawa satu Family Pergi Haji Lagi..

ii. Sedekah kepada yang memerlukan..

iii. Buat Business Catering

iv. Beli Sukuk & Investing..

v. No Idea..=)

Kalau terjumpa jin kemudian dia bagi 1 permintaan, apa yg kamu nak minta ?
--> Erm~~~ Nk hapuskan Lelaki yg Curang..
hahahaha...

Kereta idaman ?
--> Pesona CPS...
Waa~~



Apa yg kamu harap ada pada kamu skrg ?
--> Kerja yang lebih dr sekarang..
--> Special Boyfriend..
[Gatai aku nie...hik3]

Ciuman / pelukan ?
--> BoTh!!

Kawan ;

Kamu ada bestfriend ?
:: OfKos La

Namakan 5 yg paling rapat.
  1. paRenT
  2. My Sis
  3. Haderah
  4. Aliya
  5. Harmida
Selalu lepak dekat mana?
:: Karok Kotak tepi opis

Siapa paling pandai?
:: ALLAH Taala


Selalu gadoh dgn...
:: My Sis

Yang Di Tagged
Siapa nom 1 pada kamu ?
--> Kaki BloGger Yg Bnyk BloG
[Hehehehe]

Apa yg nombor 2 pernah wt utk kamu ?
--> Ape ek Anis??
[hehehehe]

Hadiah yg nombor 3 pernah bagi kt kamu ?
--> xpenah Gie..Besday nie kot..hik3

Nombor 4 pernah cium / peluk kamu?
--> PernaH

Nombor 5 sporting / x ?

--> SpoRtIng Bangat

Sekarang ;
Apa yg kamu tgh ...

Tengok?
:: Skrin Pc

Pegang ?
:: TetIkus

Dengar ?
:: Creed- With Arm wide open

cakap?
:: SilenT Mode

Hidu ?
:: Honeydew from Body Shop

Tadi ; Apa yg kamu sudah ...

Tengok ?
--> Lirik Lagu Kt Karok Kotak

Pegang?
--> Beg Plastik Speedmart 99

Dengar ?
-->The Calling - Wherever u will go

Cakap ?
--> Gossip Gurl Wirh Harmida

Hidu ?
--> Limau sunskit

Selepas ini ; Apa yg kamu akan ...

Tengok ?
:: Fesbuk

Pegang?
:: Botol air..

Dengar ?
:: LaGu Lee Hyori - Mr Big

Cakap ?
:: Ntah...

HiDu?
:: Xde koT...

Sesiapa yang diTagged tu sila la jawab soalan nie yer.,...=)


No comments: