Kwn2 yg ingin diTAGGED (xTeRmaSuk kWn bLog kiRa oK La eK.huhuhu)..
- Cik Imma
- Nazratun Anis
- Jatt
- Aliya
- Harmida[Same seperti Anis..xtau nak tag sape...huhuhu]
Siapa nombor 1 pada kamu ?
--> Sahabat Blogger Yg Baik!!
--> Sahabat Blogger Yg Baik!!
Nombor 2 single / taken ?
--> Already Taken...
Jumpa nom 3 dimana ?
--> Kt Fesbuk..
Adakah nombor 4 bestfriend kamu ?
--> Yess!! Tersangat...
Nombor 5 punya blog.
--> NopE
Diri Kamu ;
Nickname kamu ?
:: C'chanteque
[Perasan!!! hihihi]
Birthday kamu ?
:: 18/Disember/1985
[Sesiapa yg diTagged jgn lupe bg adiah~~]
Favourite colour ?
:: Pink
Kenapa suka colour di atas ?
:: CuTe!!
Periang / pendiam / pemalu
:: Periang + Pemalu = Bleh Caye ker??
[Hehehehehe]
Kalau jumpa RM 1 juta, apa yg kamu nak lakukan ?
i. Bawa satu Family Pergi Haji Lagi..
--> Already Taken...
Jumpa nom 3 dimana ?
--> Kt Fesbuk..
Adakah nombor 4 bestfriend kamu ?
--> Yess!! Tersangat...
Nombor 5 punya blog.
--> NopE
Diri Kamu ;
Nickname kamu ?
:: C'chanteque
[Perasan!!! hihihi]
Birthday kamu ?
:: 18/Disember/1985
[Sesiapa yg diTagged jgn lupe bg adiah~~]
Favourite colour ?
:: Pink
Kenapa suka colour di atas ?
:: CuTe!!
Periang / pendiam / pemalu
:: Periang + Pemalu = Bleh Caye ker??
[Hehehehehe]
Kalau jumpa RM 1 juta, apa yg kamu nak lakukan ?
i. Bawa satu Family Pergi Haji Lagi..
ii. Sedekah kepada yang memerlukan..
iii. Buat Business Catering
iv. Beli Sukuk & Investing..
v. No Idea..=)
Kalau terjumpa jin kemudian dia bagi 1 permintaan, apa yg kamu nak minta ?
--> Erm~~~ Nk hapuskan Lelaki yg Curang..
hahahaha...
Kereta idaman ?
--> Pesona CPS...
Waa~~Apa yg kamu harap ada pada kamu skrg ?
--> Kerja yang lebih dr sekarang..
--> Special Boyfriend..
[Gatai aku nie...hik3]
Ciuman / pelukan ?
--> BoTh!!
Kawan ;
Kamu ada bestfriend ?
:: OfKos La
Namakan 5 yg paling rapat.
- paRenT
- My Sis
- Haderah
- Aliya
- Harmida
Selalu lepak dekat mana?
:: Karok Kotak tepi opis
Siapa paling pandai?
:: ALLAH Taala
:: Karok Kotak tepi opis
Siapa paling pandai?
:: ALLAH Taala
Selalu gadoh dgn...
:: My Sis
Yang Di Tagged
Siapa nom 1 pada kamu ?
--> Kaki BloGger Yg Bnyk BloG
[Hehehehe]
Apa yg nombor 2 pernah wt utk kamu ?
--> Ape ek Anis??
[hehehehe]
Hadiah yg nombor 3 pernah bagi kt kamu ?
--> xpenah Gie..Besday nie kot..hik3
Nombor 4 pernah cium / peluk kamu?
--> PernaH
Nombor 5 sporting / x ?
--> SpoRtIng Bangat
Sekarang ;
Apa yg kamu tgh ...
Tengok?
:: Skrin PcPegang ?
:: TetIkus
Dengar ?
:: Creed- With Arm wide open
cakap?
:: SilenT ModeHidu ?
:: Honeydew from Body Shop
Tadi ; Apa yg kamu sudah ...
Tengok ?
--> Lirik Lagu Kt Karok Kotak
Pegang?
--> Beg Plastik Speedmart 99Dengar ?
-->The Calling - Wherever u will go
Cakap ?
--> Gossip Gurl Wirh Harmida
Hidu ?
--> Limau sunskit
Selepas ini ; Apa yg kamu akan ...
Tengok ?
:: Fesbuk
Pegang?
:: Botol air..Dengar ?
:: LaGu Lee Hyori - Mr Big
Cakap ?
:: Ntah...
HiDu?
:: Xde koT...
:: My Sis
Yang Di Tagged
Siapa nom 1 pada kamu ?
--> Kaki BloGger Yg Bnyk BloG
[Hehehehe]
Apa yg nombor 2 pernah wt utk kamu ?
--> Ape ek Anis??
[hehehehe]
Hadiah yg nombor 3 pernah bagi kt kamu ?
--> xpenah Gie..Besday nie kot..hik3
Nombor 4 pernah cium / peluk kamu?
--> PernaH
Nombor 5 sporting / x ?
--> SpoRtIng Bangat
Sekarang ;
Apa yg kamu tgh ...
Tengok?
:: Skrin PcPegang ?
:: TetIkus
Dengar ?
:: Creed- With Arm wide open
cakap?
:: SilenT ModeHidu ?
:: Honeydew from Body Shop
Tadi ; Apa yg kamu sudah ...
Tengok ?
--> Lirik Lagu Kt Karok Kotak
Pegang?
--> Beg Plastik Speedmart 99Dengar ?
-->The Calling - Wherever u will go
Cakap ?
--> Gossip Gurl Wirh Harmida
Hidu ?
--> Limau sunskit
Selepas ini ; Apa yg kamu akan ...
Tengok ?
:: Fesbuk
Pegang?
:: Botol air..Dengar ?
:: LaGu Lee Hyori - Mr Big
Cakap ?
:: Ntah...
HiDu?
:: Xde koT...
Sesiapa yang diTagged tu sila la jawab soalan nie yer.,...=)
No comments:
Post a Comment