Pages

ChaPteR SeVenThY EiGtH: Y.E.S


YES!!! YES!!! YES!!!

Oh my Gucci!!!..

Here it's comes....YEAR END SALES, it's started from 21/November/2009 until 3/January/2010....Girls!!! i noe u all mesti dah start shopping or ade list untuk shopping..so do i...hihihihi...
i dah prepare list dah ape yg i nk beli in this YES!!! I kalau nak shopping memang macam nie..kena ade list dulu...bukannya ape..xnak berlaku pembaziran..nanti beli takut xterpakai or berguna..betulkan..kawan-kawan...

tapi............

kalu bab beli tudung or selendang...memang xde list...yang nie memang i rambang mata la..i pun xtau la cmne nk control myself...hehehe...nak2 bila pegi Masjid India & Jalan TAR....huhuhu..xtau la nape...bukan senang nk dapat tudung yang murah and high quality...tp bkn la high sgt..ok la..setanding dengan harganya...well..u guys take a look my list nie...


List of Things to buy:

1. New Handphone
Jenama Sony Ericson...Types..will be cybershot or walkman..adeh la! mane lg bagus ek??
huhuhu...
Budget:Below RM700

2.Perming Hair..
Hehehe..yang nie xleh show off kt korang la..just for myself...dah lama nk buat..tp xbuat...
Budget: RM300 with Treatment Product

3. Perfume Body Shop
Nak bau Strawberry & Vanilla, dah lame mengidam nie..baru dapat 1 jer..Honeydew..
just nak tambah collection perfume..hehehe
Budget: 1 perfume rm50..

4. Jeans
Erm,would be any brand la..nk beli levis mahal sangat..huhu...cari harga yang berpatutan jer..
Budget: Below RM100

5. Beg
Nak cari kaler Choclate or black..beg yg gurlish2 ckit tp bleh memuatkan bnyk barang.
Budget: Rm 50

last but not list...

6. Shoes or Crocs..
Aisey..sejak bila terminat ntah..crocs nie..untuk jalan santai2 la..x ori pun xpe..mau pengsan nk beli yang ori..huhuhu...
Budget: RM 150

Tertinggal satu..

7.Tudung...
Any color as what i likes...dalam 2 3 pasang ker..
Budget: RM 50..

ha..itu jelah...tgk jelah..samaada i tercapai atau tidak hajat untuk memiliki barang2 nie sume...sekrang nie tengah nerbes...coz...i got a new an interview in coming this tuesday...huhuhu..

Position: Global Support Executive HSBC Sdn Bhd
Date: 8/12/2009 on 9.00 am @ Cyberjaya..

Hope i got this job..really needs a new job with a higher salary but less pressure..hahaha..i dun't think it's easy to get a good job without any pressure..all the job will have their own situations where we will face the pressure...hurm...Wish me luck...^_^

5 comments:

Imma Yusri said...

YES...
aku pun excited... 3 bulan ni stat bulan oct aku de saving utk spend for YES... giler x giler.. jalan TAR ofcos nak g nanti... pastu nak g midvalley... alaa beshnyer... cuti pun dah approve... YES... hehehe..

Ade dpt interbiu eh??? gudluck dear...

C'chanteque Manes said...

Wah..ko pn giler soping yer...hehehe..xsuke soping bkn perempuan la kite kn....hehhe

yurp..tp salah hari tuh..supposenye hari khamis..bkn selasa..Thanks!!

ANIS said...

amboi..byk nyer brg nk beli ek..
blnja la anis sma..huhuhu

anywy,gd luck akak..
hope leh dpt job 2..

Imma Yusri said...

Ayoyo... susah jgk ker nak komen kat blog aku ek??? huhuhu...

same lar kita huda... aku tgk membe lain semo dah nak kawen... dah plan nak melangkah lebih jauh... tp aku, ermmm...

aku pun doakan ko jumpe Mr Right ko... jumpe lelaki yang tau hargai ko... chaiyok huda...

C'chanteque Manes said...

Anis: Mesti la..kalu x..bkn perempuan la..

Anis..akak xpegi intrbiu tu..sesat..hehehe...

Imma: Tulah..kne Google Chrome nie ha..bru ok..huhuhu..

huhuhu..same la kite..risau la jgk kn..tp nk uat cmne..kne bsabo la..

Hehe..TQ..hope ko pn same...=)