Pages

ChaPteR SeVenThY NiN3: IpoH Oh IpOH....


Erm,aku pernah menetap di sini suatu ketika dahulu..kini aku akan kembali melawat tempat nie..tempat yang meninggalkan seribu satu kenangan buat diri ku..bukan tempat saja..malah dengan orangnya...huhuhu....

12/Disember/2009
di
Taman Bahagia, Tanjung Rambutan,
Perak

kenduri my bestfwen Norazlinda Azman dengan Pasangan hidupnya..
Huhuhu..kawen dh dia...bila lak turn aku nie???

Wahai Si Penilai Hati...
Ketemukanlah aku dengan Pemilik Hatiku...
huhuhu...

terlalu bnyak perubahan kt area tu..terutama skrg nie dh ade sunway city...
ade Gaint, Lost World & Petting Zoo...
dlu mase aku duk sana...Sunway City tu baru nak bila..
kawasan sekeliling ade lombong2 tinggal..tempat org memancing ikan...
agak terkejut jgk la..
Ipoh aku xbrape pasti..sbb aku jarang trun ipoh..
lgpun mase tuh aku kecik jer lg..baru darjah 5..x berapa nak igt sangat...

Ok..nie adelah sebahagian pic dr kenduri Linda...
Majlis yang agak Simple but still nice..
Thouching la jgk..
sbb everything dia n adik die yg buat...


[BFF: Huda,mida,linda,nana & Iema]

tuk gie majlis die nie...
aku sempat lg make over my rambut..
now dpt dh rambut ketak2..
hahaha...
sorry la..xleh tayang kt korang..just bleh kate jer...
hihihihi...

[huhu..aku sorg jer yg single..dlm reramai nie]
sedeynyer..=(

Anyway..nak say Sorry Bebanyak kt Cik Imma kite...
ingatkan nak jumpe dia..
ntah macam mane..
Handphone jatuh bderai..
nam jahanam trus...
huhuhu...
xleh la nk contact dia..
tp leh trima msg..
tp kalu org call xdengar sore...
melayang la duit aku..
nk pie betulkan ritu...
nak Hp baru sesangat gaknye...
sabar yek!!
huhuhuu...

No comments: