
Salam Maal Hijrah 1431
kepada...
Semua Bloggers2...
&
Selamat Tinggal 1430
kepada...
Semua Bloggers2...
&
Selamat Tinggal 1430
Semoga Tahun ini memberi seribu kenangan yang MANIS untuk Korang dan juga diriku..& Aku harap aku bleh berhijrah meninggalkan kenangan yang PAHIT dan Mulakan Kehidupan yang baru dengan lebih Baik lagi..InsyaALLAH....
Azam Tahun BAru:
:: Collect Duit nak Pergi Haji lg..
:: NAk Beli Kereta & Rumah
:: Nak Kuruskan Badan...
:: Nak Cari Calon SUAMI...
:: Nak Cari Pekerjaan Baru yg lebih dari sekarang...
Itu jelah kot..setakat Nie...=)
:: Collect Duit nak Pergi Haji lg..
:: NAk Beli Kereta & Rumah
:: Nak Kuruskan Badan...
:: Nak Cari Calon SUAMI...
:: Nak Cari Pekerjaan Baru yg lebih dari sekarang...
Itu jelah kot..setakat Nie...=)
P/s: ha..Esok besday aku jugak..Ntah kenape..timbul perasaan sedey ckit...alahai..nape ek??hmmmmmm~~~~
No comments:
Post a Comment