Pages

ChaPteR EiGtHy: SalaM MaaL HijRah...


Salam Maal Hijrah 1431
kepada...
Semua Bloggers2...

&

Selamat Tinggal 1430


Semoga Tahun ini memberi seribu kenangan yang MANIS untuk Korang dan juga diriku..& Aku harap aku bleh berhijrah meninggalkan kenangan yang PAHIT dan Mulakan Kehidupan yang baru dengan lebih Baik lagi..InsyaALLAH....

Azam Tahun BAru:

:: Collect Duit nak Pergi Haji lg..

:: NAk Beli Kereta & Rumah

:: Nak Kuruskan Badan...

:: Nak Cari Calon SUAMI...

:: Nak Cari Pekerjaan Baru yg lebih dari sekarang...

Itu jelah kot..setakat Nie...=)

P/s: ha..Esok besday aku jugak..Ntah kenape..timbul perasaan sedey ckit...alahai..nape ek??hmmmmmm~~~~

No comments: