Part 1.
huhuhu..selesai satu masalah..timbul masalah lain plak..semuanya nak menyakitkan hati jer...
xterdaya aku nak menghadapi Ujian yang KAU letakkn dibahuku ini..Semoga aku mampu bertahan...InsyaALLAH....
Sakitnya la hati..bila kita ini hanyalah sandaran...Nasib baik aku cepat menyedarinya..dan2 la bila BFF dia muncul, terus xlayan aku...Memula dlu xperasan lagi..tetapi bila keadaan yang sama terjadi..barulah aku mengerti..susahnya nak cari kawan yang berkawan ketika kita sedih dan susah..aku berkawan dengan dia bukan ketika dia senang jer..kalau boleh nak jadi kawan yang sentiasa bersama xkira susah atau senang..tapi dia cari aku time BFF dia xcari dia...macam aku nie xde hati dan perasaan jer...memang patut pun aku berhati kering kalau dah orang layan aku macam nie....
Xpela..at least sekarang nie aku just beringat jer la..siapa kawan aku yang sebenar..siapa lawan aku...kalau ko dah layan aku macam nie..so aku pun terpaksa buat ko mcm tu jugak la..xkan aku nak terhegeh-hegeh kat orang kan..what u give, u got back...
Nie ade sekor lagi nie....memang aku rase semak dengan dia...Memula dia yang add FB aku..Then aku pun tag la name dia kt cupcakes aku..ntah cmne ntah awek dia jeles plak..sampai la sekarang...
Hello amoi!!!
i'm not interested with ur BF la...Bagi Free pun aku xmau..kalau ensem bebenor xpe gak la..Dh la tuh..Ko & BF ko tu Chinese...xkan tergamaknye aku nk mengoda BF ko tu..Biar pun aku nie xde BF xdela aku desprate sangat nak rampas kekasih orang...Tension jer..Then dan2 la pakwe ko tuh nak bising2 dalam opis sebab tagging pic...keputusan yang di ambil aku deleted FB RAY NG nie...geram sangat aku rase...Pakwe ko yang duk mengedik dalam opis aku plak yang dituduh...siot jer aku rase....xkan la nk bgambo dgn pakwe ko pn xleh..bkn aku bgambo berdua..reramai tuh...aiseh la..
ckit ari lagi aku upload la Pic picnic Nv2u Sdn Bhd...korang bersabar yer...sebahagian dh ade dlm FB dh..sape ade FB aku leh la tgk..=)
No comments:
Post a Comment