CUTI-CUTI MALAYSIA NEWVOICE2U SDN BHD
Tempat: Port Dickson, Negeri Sembilan
Masa: 18/Disember/2009 - 19/Disember/2009
Komuniti: Kelvin, Zurainie.
Red Hot Group: Pah Ajit,Pah Panji,Ida, Mida, Mizan & Ray
Boom2 Brown: Asra,Nissa,Sarina,huda,zura & Fazdli.
Tempat: Port Dickson, Negeri Sembilan
Masa: 18/Disember/2009 - 19/Disember/2009
Komuniti: Kelvin, Zurainie.
Red Hot Group: Pah Ajit,Pah Panji,Ida, Mida, Mizan & Ray
Boom2 Brown: Asra,Nissa,Sarina,huda,zura & Fazdli.
walaupun cuti2 start pada hr jumaat..bahangnya sudah terasa 2minggu sebelum tu lg..giler betul dak opis aku nie...sampai ade yang xbuat keje la...tapi aku xtergolong dalam group tuh..sbbnye...aku dapat submission sme dr penang lbh kurang 70 line time..cett!! xmemberi peluang aku bersenang lenang...sabor jelah..huhuhu...
[Team Boom2 Brown dr Kiri Sarina & Nissa..Free Hair:Zurainie]
membanting tulang membantu kumpulan Red Hot membuat Pom2..
[Sesi Makan2 di tepi Pantai]
[ Red Hot Team ]
[Boom2 Brown...siap ade banner lg..hik3]
ok la..aku bercerita melalui gambar plak..mudah ckit...korang tgk la pic kitorg nie....
acara sukan dimulakan pada pukul 5..terlewat daripada perancangan...acara dimulakan dengan Music Slipar...bukan Music Chair yer...mane nk cari kerusi tetgh laut..kite tukar la ngan slipar..hihihi..layan jelah...Acara ini di menangi oleh kumpulan Red Hot..tapi hadiah di berikan individual..Maka pemenangnye ialah Ashamizan..technician aku..dapat adiah RM 100...huhuhu..bnyk tuh..mcm2 bleh beli..
[Wajah2 Pemenang]
[ Ha..Red Hot main ngelat..diorg tolak Sarina..]
mrh btul sarina time nie..
[hehehe..sorg lg..K.Asra..pn jatuh gak..]
[Nie acara masam2 masin2]
kedua group di beri satu botol air masam & Masin..
kemudian..setiap seorg kena sedut mgunakn straw then masukkan kdalm botol satu lg..
Baki yg tinggal didalam botol masam n masin kena balence..
kalu xbalance..group tu dianggap kalah..
acara nie Boom2 Brown yg Menang..
YEAAHHH!!!
[Nie adalah acara teka teki]
Poyo betul muka aku ngan kelvin nie...
[Team Boom2 Brown dr Kiri Sarina & Nissa..Free Hair:Zurainie]membanting tulang membantu kumpulan Red Hot membuat Pom2..
hampir setiap hari..ade jer group yg masuk blik meeting..nk bincang tentang group masing2..Group Red Hot la Paling heppening...Maklum la ..ahli group semua kepala gila..group aku geng2 skema..slow la ckit..xdela nk happening sgt...hehe..theme kitorg kaler coklat..siap beli bju team lg..agak smart la jgk..sbb bju bkolar..team Red Hot pn ade bju pasukan dorg sendri..tp xdela cun sgt..kekeke..[nk jgk aku mgutuk..]
Tapi memang best la percutian kali..membuatkan kami rse close antara satu same lain..kalau sebelum nie xbrape nak geng sangat sekarang nie dah bleh masuk la..hehehe...espeacially aku ngan k.pah panji..Al-maklum la..kami same2 single...bnyak la berkongsi cerita..hehehe...
acara sukan dimulakan pada pukul 5..terlewat daripada perancangan...acara dimulakan dengan Music Slipar...bukan Music Chair yer...mane nk cari kerusi tetgh laut..kite tukar la ngan slipar..hihihi..layan jelah...Acara ini di menangi oleh kumpulan Red Hot..tapi hadiah di berikan individual..Maka pemenangnye ialah Ashamizan..technician aku..dapat adiah RM 100...huhuhu..bnyk tuh..mcm2 bleh beli..
mrh btul sarina time nie..
kedua group di beri satu botol air masam & Masin..
kemudian..setiap seorg kena sedut mgunakn straw then masukkan kdalm botol satu lg..
Baki yg tinggal didalam botol masam n masin kena balence..
kalu xbalance..group tu dianggap kalah..
acara nie Boom2 Brown yg Menang..
YEAAHHH!!!
Poyo betul muka aku ngan kelvin nie...
Acara nie..stiap org perlu memakai spec mata yg disediakan..tanpa mengeluarkan suara..peserta perlu membuat gaya bagi setiap soalan yg dikemuka..ahli group perlu meneka dlm ms 1minit..group yg kalah perlu bganjak kbelakang dan group yg menang berganjak ke depan....
No comments:
Post a Comment