Pages

ChaPteR EiGtHy TwO: BoSaN!!!

Bosan...

Aku Bosan dengar Kata Maaf dari Orang yang telah menyakitkan hati aku...Aku bosan bila ko nie suka buat ayat-ayat sedih mendoakan kebahagian aku...aku bosan...aku menyampah...aku benci...maaf la..aku katakan semua Ayat-ayat ko tu SAMPAH Belaka!!!!!....

dan...................

Aku Bosan tuk menyatakan aku dah maafkan ko...aku rase memang aku xikhlas maafkan ko..biarlah sakit aku betul2 pulih..mungkin time tu aku pun dah lupa segala ape yang ko buat pada aku..aku rase la...Aku muak nak menasihati atau memperingatkan ko tentang kehidupan...

Aku terfikir..ko keja mintak maaf...Adakah ko betul2 sedar akan kesilapan ko??? atau ko tu sekadar nak melepaskan diri dari perasaan bersalah setelah ko menyakiti orang lain...Kalau perempuan lain mungkin dia akan mendoakan kebahagiaan ko kan...aku rase hampir semua perempuan yang ko permainkan mendoakan sebegitu...Seronok la ko kan???? at least bila dorang nie cakap macam tu ko rasa lega..ko tau perbuatan ko akan di maafkan...

Sekarang aku berubah...bila ko mintak maaf...aku cakap "terlambat untuk memintak maaf...ini ko mintak so ini yang ko dapat...Semoga ko bahagia diatas kesakitan orang lain...." apa yang pasti kata-kata aku nie..xkan memberi kesan dalam hidup ko..Nevermind...What goes around comes around...Aku Percaya pada Allah...DIA yang menentukan segalanya...mungkin ko rasa bahagia dizaman bujang ko...Tetapi ko xtau lagi bila ko menghadapi Fasa RumahTangga...Ko jangka ko memiliki yang terbaik untuk diri ko..sedangkan ALLAH memberi apa yang ko patut terima..itu Janji Tuhan..."Perempuan yang baik adalah untuk lelaki yang baik..begitu juga sebaliknya"

Aku pun bukan seseorang yang baik..namun aku akan pastikan supaya tidaklah sejahat diri ko...kesilapan yang pernah aku lakukan aku akan pastikan tidak akan berulang..Yang lepas biarkan lepas..walaupun tinggal parut luka..Orang yang aku sayangi,cintai pasti tidak akan terluka bila berada disisi aku...walaupun aku memiliki hati yang kering...hahaha...[Mr.Undercover la yang kata...] tp aku rase yer jgk...hehehe...

Memiliki hati yang kering...bukan b'erti aku nie xmiliki kasih sayang...cuma aku xleh la nak show off semua..aku takut terluka..serik gak bila terluka nie....nak pulih tuh bukan mudah..nak kembali senyum xsemudah yang disangkakan...aku Alhamdulillah..aku berjaya...

Ntah kenapa aku marah sangat..aku dah cakap..jangan cari aku lagi..tp ko degil..so face it la...
tiada maaf bagimu...Orang kata xbaik mendoakan yg tak baik kt orang lain..tp aku xmendoakan sesuatu yang tak baik..cuma mintak ko tu beringat...jangan mudah nak mempermainkan hati perempuan...kalau la adik perempuan ko ker kakak ko yang terkena macam yang ko pernah buat kat perempuan2 lain termasuk aku..macam mana???ko pun dah banyak kali kantoi...tapi memang spesis xreti nak insaf...tu yg masalah tuh...siap mempertaruhkan nyawa ko tuh..yang tu paling hebat la....whatever la kan..dh ko mmg suke gtu....

dalam kamus hidup aku sekarang ini tiada perkataan MAAF atau MENYESAL...sebab dalam kamus hidup ko MAAF dan MENYESAL adalah sesuatu yang mudah untuk disampaikan tapi bukan mudah didalami........

Yang Penting...............................

SEKARANG AKU BAHAGIA DENGAN JALAN HIDUP AKU SENDIRI...KAU MEMANG BUKAN YANG TERBAIK UNTUK AKU..DAN AKU JUGA BUKANLAH SESEORANG YANG DIJADIKAN UNTUK MENDAMPINGIMU..AKU TERIMA HAKIKAT ITU...TERIMA KASIH ATAS SEGALANYA....................

No comments: