Pages

ChaPteR S!xtHy TwO: ThRoUgH My WinDoW...


YeaaHHH...Support TM..dunt cut their line..hehehe..Ntah Nape..sakit mata aku memandang iklan P1 W1MAX kat Tb and Paper sekarang nie..Huhuhu..beria-ria dorang nie provoke line TM..tp TM uat rileks jer ...huhuhu.. Aku sakit hati maybe sebab aku nie bkerja di bawah Telekom Malaysia..Sesiapa bekerja dengan mesti terasa la Iklan perli dari P1 W1MAX tuh..Macam la dorang punye service bagus sangat..Dua orang dak opis aku nie pakai Line Broadband P1 W1MAX..dorang kate service die xbagus..slow mcm korang gune line TM Net yg 1515 tuh...hehehe.katenyer lagi lembab dari itu...wah..hehehe..ntah la..aku pn xtau..Yang pasti aku adela penguna Celcom Broadband..aku rse service die ok la..laju gak tp hanya dikawasan 3g jer la..xde 3g..better la korang gune streamyx atau TM NET 1515 tuh..lg much better...sebab kat kampung aku xde line 3g..Hampeh! huhuhu..

Actually aku berminat dengan iklan TM yang terbaru nie tuk Everyone Connect...hehehe..mmg best punye iklan la..mesej yg ingin disampaikan memang tersampai la..hehehe..Aku siap tagged pic aku lagi kt FB..haha..kire ape aku kn..Best!!! so korang enjoy la song and the video clips..Song by Bunkface Tajuk Through my Window..version Melayu dinyanyikan oleh Tomok..huhu..kalu korang nk download bleh la korg layari website Everyone connect



THROUGH MY WINDOW
i Dont want much, I just want everything
Thought that I could, do almost anything
One step in front of the other
Thought that I could do it aloneIn the blink of an eye, it’s just another day
Telling me why, I’ll find another way
Got this feeling, got me reeling
I can almost start believing
Now there’s me and you
And we are not alone
You and me
We are together now
Through my window, I can see there’s
More than you and more than me
Me and you
And we are not alone
Different view
We are together now
Through my window, I can see
Our wildest dreams could be so real
I see a spark, it starts a fire
Is this the one worth waiting for?
Thought that I could do it without you
Cant exist like this anymore
Now there’s me and you
And we are not alone
You and me
We are together now
Through my window, I can see there’s
More than you and more than me
Now theres me and you, you and me
We are not alone and we are together
Through my window I can see
Our wildest dreams could be so real

No comments: