Pages

ChaPteR S!xtHy OnE: BoNda...


Hari ini adalah Hari Lahir Bondaku Yang diCINTAI...Huhuhu...

Bonda,

SELAMAT HARI LAHIR yg Ke 69 Tahun...
SEMOGA DIPANJANGKAN UMUR dan DIMURAHKAN REZEKI...


Hadiah???hehehe..mesti la ade..setahun sekali menyambutnya..Bondaku seorang yang cekal dan tabah...Seorang yang Rajin Berkebun..Kebun Getah banyak tuh..hehehe..Sekarang dalam proses nak buat Rumah kedai..erk??betul ker?ntah la aku pun xsure..hehehe..sabo jelah aku sebagai Anak..

Tentang my Bonda..i know She missed my late Father very well..walaupun die xcakap..sebagai Anak of course aku merasainya..sebab tulah die xmo aku berjauhan dengan die..hehehe...almaklum la..aku nie anak bongsu..anak manja..hihi..manja sangat2 la...hehehe..biase la kelebihan anak bongsu memang macam tu..Lebih disayangi berbanding anak-anak lain..tapi aku tetap rase Bonda sayang my sis lebih ckit..walaupun dieorang nie selalu xsependapat..hihihi..(unsur2 Jeles ngan kakak aku nie..heh)

Pastu akak aku pun jeles la ngan aku..hahaha..same jer sebenarnya..kasih sayang memang xboleh dibahagikan sama rata..Rasulullah juga menyatakan hal yang sama...huhu..

Terima Kasih Bonda kerana membesarkan kami dengan kasih sayang..Terima Kasih sebab Sponser Pie Menunaikan Haji Tahun Lepas..InysaAllah..Ade Rezeki adik plak bawa ibu..^_^

SAYANG IBU SO MUCH....MUUUAAAAHHHH!!!


No comments: