Huhuhu...tolong saya..saya perlukan Plain Heart..anyone...can u give me to me...helps..helps.. i'm already exhausted neh...Ya Allah Ya tuhanku..Bantulah HambaMu ini..aku berharap segalanya padaMu..huhu...Why la aku jadi macam nie?? Apsal la aku nie?? macam Mental Disorder pn ade dah aku nie..huhuhu..
dari 2hari lepas lagi aku macam nie..puncanya??sume benda yang simple2 tapi memang melibatkan lelaki..sebab ape??
1st Story:
msg dgn Mr.Tagged..
Mr.Tagged: Nurul..saya nak jumpa awk..
Me: InsyaAllah..sampai masa nnt kita jumpa la..Buat masa nie, sy x ready lagi nak jumpe awk..kite pun baru jer kenal..anything can be happen...
actually lame la jgk aku knal die..mmbe internet kan..tapi mmg xmudah nak percayakan orang..itulah sifat aku sekarang nie..
2nd Story:
Msg Mr.Undercover..
Ade dua cerita dengan mamat nie..aku rase die pn pk berpuluh kali la kalu nak ngorat aku..hahaha(Perasan sey aku nie)..memang aku kepala angin jer dengan dia..ikut suke aku la nak marah die..tp sukenya aku pada die..die memang cool..xpernah nak layan perasaan aku yang hangin xtentu hala nie..hihihi..clap haribulan xmo dh kawan aku..ha.baru padan muka aku..huhu
1st SMS:
Mr.Undercover: xpela, mkn bnyk2 ckit. Syg, stop msg jap eh.take care..
Me: Erm,rse mcm bias mgunakn pkataan "syg" tuk ending msg. ok.take care.
(dlm hati duk pk gak..aphal aku nak melenting..die kwn aku..gila dh aku nie)
then aku mntk maaf blek kt die..adela lg 2 3 sms lain aku msg kt die..
Mr.Undercover: Ye2, dah takut nak panggil syg. nurul mcm xsuke jer kut panggil syg.huhuhu
Me: Haha. xde ah. Syg nie slalunya tuk yg special jer. Tp yerlah tuk sesetgh org, syg tu xmemberi makna ape2.huhuhu
Mr.Undercover: huhuhu. kena perli.pedih.
(hahaha...kt sini memang aku xpaham..apsal plak die rse kena perli tuh..huhu..)
2nd SMS:
Semalam duk elok jer msg..then tetibe ilang..so aku assume die dh tdo la..kebetulan plak malam td tido lewat..skrg nie mmg jarang la nak tdo lewat..dalam kul 1pg die bls msg..
Mr.Undercover: Syg K%86 dah tdo ker? ok.nite.sweet dream.
Me:blum lg..duk bcerita tntg isu td.hehe. tetibe msg ilang kmane ntah die nie. dh ttdo ke?
Mr.Undercover:Isu td?? wah..smpt buat ketupat sblom tdo.huhuhu
Me:haha.Anyam ckit. K%86 ilang kmane? tetibe jer muncul blek nie.
Mr.Undercover:ntah la..K%86 kan suke hilangkan diri.huhu
Me: erm,peliknye la jwpan.ok la.nape xilang trus j.xyah muncul2 lg.kan snang..(time nie aku dh hangin dh..)
Mr.Undercover:mcm xsuke jer.K%86 muncul.ok lah.nyte.sweet dream.(huhu..bkn aku xsuke..aku suke jer..tp jawapan die tu..eee.geram la)
Me:xdela.Jawapan yg diberikan tu agak curious.xpela.nite.
(time nie xpuas hati lg aku nie..aku anta 1msg lg...)
Me:Suke hati nak msg org awk msg, ble xnk awk tggal gtu j. then bile tnye jwb ntah.gud..pasni sy pn uat gtu gak la.ikut suka la nk reply atau tdk. sbb tu sy nk plain heart supaya sy xsuke2 nk mrh org,xsuke nk sebok2 hal org..sorry.(hah. hambik ko..skali aku lepaskn..hihi)
then..pagi dapat lagi 1 sms..die ckp die dh tertdo semasa msg semalam...Rase cm nk marah lagi sebenarnya..tapi aku memilih untuk mendiamkan diri..itu lebih baik..reasonnye senang jer...berterus trang jelah..yang awk tu dh tdo...mudah jer kan??duk berdalih2 sana sini..yerla..maybe die mamai2 time tu then die budget aku dh tdo..huhu..now..i'm cool sudah..tp malu gak la..suke2 jer marah2 anak orang aku nie..Sorry Mr.Undercover...=(
3rd Story:
Bestfwen lama aku.lelaki...Wan namanye..actually aku pn xpaham die..since die tipu aku dlu..memang aku xbrape nak close dgn die..sebab tu aku cop semua lelaki nie penipu..ntah hape yang best sgt gaknye menipu nie pn aku xtau la..slumber jer aku sound die semalam..
Wan: Askum..long time no see.hehe..pe cter..Jgnlah menyepi je..xbek tau.
Me: Wasalam..Alhamdulillah..aku ok jer asalkan ko xmengedik..Ko xpegi konvo eyh??
Wan: x..nape ko pegi eyh??
Me: xdela..aritu kay msg aku die kate die gie tgk zahar konvo...
then bla...bla..bla...
B4 this die suke mengedik sedikit..ko nak kawan..buat cara nak kawan..kalau nak lebih..mintak maaf banyak2..aku hanya anggap ko sebagai seorang kawan jer..xlebih dari itu..
Sorry la korang..Aku bkn lagi Nurulhuda yang dahulu..aku banyak berubah..aku lebih suka serius dari berjenaka..sebab dalam hidup nie banyak perkara yang kita kena fikirkan secara mendalam..tp kalau asyik serius akan cepat tua la aku..huhu.ape motif aku tulih blog aku skrg nie??adeh..rse mcm nak nanges pn ade..huhuhu..
No comments:
Post a Comment