Pages

ChaPteR FifThY NiN3: HaTi PlaiN



Erm,inilah status aku kat FB arini..yang mengomennye sampai seratus lebih..tapi xmembantu lansung..hampeh la kawan-kawan aku nie...Hati Plain maksud aku..hati yang kosong..hati yang tidak memiliki sebarang perasaan lansung..means..kalu kita berkawan tu..kita pk dia tuh kawan kita jer..xde another feeling..maknanya xrase mcm syok kt die ker, rase die tu baik ker, rase die tu kite suke ker..the problem is..blehkah fikir gtu???

hurm..aku cuba buat tapi tak berjaya..berkawan biar beribu berkasih biar satu..nak memcari kekasih dalam kawan yang beribu itu aku rase agak susah..akak aku kate aku nie xreti layan lelaki n degil..yer..aku mengaku la tuh..memang aku susah bab2 cinta nie..serik woo..di permainkan..hanya tuhan saja yang tahu ape yang aku rase..untuk pulih seperti sedia kala..aku kena kuat..xde siapa pun bantu aku..sebab aku mengelak untuk dibantu..aku suke fight sendiri..Alhamdulillah..akhirnya aku mampu..tapi sejauh mane aku sendiri pn xtau..Berpegang pada konsep redha..tetapi aku sendiri xtau sejauh mana aku redha dan kuat..aku rase aku seorang yang cekal jugak la..Genap setahun aku ditinggalkan aku masih menyendiri..ini lebih baik..sebab aku sendiri takut dengan permainan cinta ini..huhu..ok back tu the topik..

Mampukah aku memiliki hati plain nie..i wish aku ade perasaan ini..supaya aku tak nak rase bersalah atau pun syok sendiri pada seseorang...Hurmm..now..merenung panjang aku memikirkannya.....Ohh..Plain Heart..tapi semalam best plak bace blog orang..maksud die..nak bercinta..nawaitu tuh kne betul..bercinta dengan siapa yang sepatutnya..baru kita akan dicintai..yurp..betul la tuh..Bercinta dengan Allah dlu..baru Allah akan kurniakan nikmat cinta yang sebenarnya..Moga aku akan terus mencintai Maha Pencipta kepada Cinta ini..

Rajin aku update blog aku nie..mluahkan disini mungkin aku rase better kot..nak kate better pun aku rase same jer...hahaha..ini lah kesukaan aku buat mase nie..luahkan ape yang aku rase even ianya tidak memberi kesan dan benefit pada aku.hurrmmmm..........adeh!

No comments: