Pages

ChaPteR FiThY SeV3N: JoM KaROcK !!! ^__^

hah..nie aktiviti baru di office..maybe akan menjadi aktiviti setiap hari jumaat..maklum la jumaat waktu lunchnye dilanjutkan sedikit..tp untuk kaum Adam jew..tapi kitorang yang kaum Hawa nie suke la mengambil kesempatan...hehehe.:: Nie Pusat Karaokenyeerr ::

percaya atau tidak..1st time la aku nie masuk karaoke kotak..aku dgn BFF aku, Harmida..same la kitorg berdua nie..sampai budak opis sebelah aku nie kate "baiknye akak nie..."hahahaha..baik la sgt aku nie..dieorang nie memang rajin pergi karaoke kotak nie..selama nie memang xpernah teringin la nak follow dorg..ntah kenapa Jumaat lepas,bleh nk pegi ikut dorang nie..hehe

::Me & BFF::

wah..ape lagi kitorang nie menunjukkan la kejakunan kitorang yang pertama kali menerokai Karaoke Kotak nie..herm,tgk jelah gambo2 yang aku upload nie..Kedai nie beroperasi pada pukul 12.30 tengahari sampai pukul 10 malam..so..kitorang la orang pertama yang sampai tempat nie..itu yang duk bergambo sakan tu..satu lagu dicharge rm1..so kitorg book 22 lagu...hahaha..memang duk melalak sakan nie..xhengat dunia sungguh..tapi better la kan..xdela duk mengadap FB sangat..sampai dah bape kali dah IT Officer sound..tapi masing2 uat hati kering jer duk main FB tu...huhu..kesian gak kt It Officer tuh..tapi aku ngaku la kclapan aku..hehehe..memang xmarah la kalu die block pn..memang 8jam bkerja tuh..hampir setiap jam aku bukak..huh! memang la aku bukan seorang pekerja yang baik..huhu..

:: K.PaH,K.Zura,Aku & Ida ::

ok..back to da story....pertama kali layan karok kotak nie memang la best..hehehe..dapat mic dah xmo bagi orang dh..padahal sore xdela sedap mane pun..tapi nak jgk menyanyi..xpedulik dah kat orang lain..hahaha..melampau sungguh aku rase..lagu yang aku nyayi ade 3 lagu..erk..xsure betul x..tp yer la kot..first lagu duet dengan harmida..lagu irwansyah dengan Acha, lagu My Heart, second lagu Cinta Pantai Merdeka..haha..lagu angah aku nie...last sekali aku nyanyi lagu Rio, Layu dihujung Mekar...actually aku rajin gak layan karok nie kat umah angah aku,..kat tempat lain xpenah uat lagi la..hehehe..sebab tu aku tau lagu rock 90an jer..hehehe..ok la kan..

:: Nie la bentuk Karaokenyer..::

esok, dah plan siang2 dengan dak opis nak pergi lagi..hai..memang sakan la kitorang nie..tp aku teringin nak nyanyi lagu rahimah rahim, Gadis dan bunga..memang best lagu..korang cari la sendri lagu nie mcm mane..yang pasti lagu nie memang the best..lalala...

:: Bonzer Karock..hihi..bkn nie dak opis gak::
Mencapap kejap b4 Solat Jumaat..gambo xclear..tp aku upload gak..

Gadis Dan Bunga
Berlenggang dia berjalan
Si gadis tersayang manja
Jelingan yang manja

Menuju dia ke kota
Di tangannya penuh bunga
Di hati penuh cinta
Berbagai macam bunga di bawa
Untuk dijual di gerai mama

Matanya lirik-lirik selalu
Rupanya manis-manis ayu

Ramai orang membelinya
Bunga-bunga jualannya
Si ayu, gadis ayu

Datang seorang pemuda
Dapat melebur hatinya
Memetik oh cintanya
Kini berjalan dengan pasangan
Tak hirau lagi dengan jualan

Matanya lirik-lirik selalu
Rupanya manis-manis ayu...

No comments: