Herm,hanya coretan biasa pada 09/09/2009...nice tarikh nie..numbernye agak menarik untuk dijadikan suatu kenanag..but there nothing special on this day for me...saje jer nak menulis..padahal keje melambak kt opis nie..cuma xde mood jer nk uat keje..otak pikirnye nak raye jer..hehehe...sabar jelahkan..macam budak2 aku nie...
Taun nie 1st time la aku berpuasa sebagai seorang perantau..berjauhan dengan Family, belajar memcari rezeki sendri..ha.sekarang baru la tau macammana nak manage duit,diri,sewa umah..macam-macam lagi la nak pk..bila nk raye nie..lagi banyak benda nak pk..baju raya,duit raya,kuih raya..huhu semuanya yang raya la...xlupa..mata raya..hahaha..Apekah itu??
tunggu jelah 1st raya nnt..walaupun sebenarnya aku dah pun mrasmikannya..hihihihi...
erm,tuk raya kali nie..for the 1st time aku hadiahkan something tuk my mum..sepasang baju kurung, tudung & sepasang telekung..mesti die feel happy kn..hehe xsangka anak bongsu die nie dah ade kerjaya sendri..herm, aku sendiri pun xsangka...Baju raya aku?? bese la..beli already made jer..made in Jalan TAR..port yg tersangat la baik untuk shoping raye..siyes nie..kalu korang dtg cnie..rambang bijik mata nak beli barang..sebab untuk raya nie macam2 ade kat sane..dari kelengkapan diri hinggalah ke rumah..semua ada..sediakan duit jer..huhuhu..
weekend nie nak ke sana lagi..hihihi..gila cari tudung..nak beli tuk ipar dan for my sis plak..then nak cari kain pelikat tuk my big2 bro..waaahhhh..baik sungguh adeqmu ini..hihihi..adeh! untuk anak2 buah..duit raya...huhuhu..8orang kesemua sekali..kne la pandai2 budget tuk dorg nie..huhu..semput la ucu nak sediakn untuk korang...herm,xmrasa duit raya lg aku taun nie..dh keje..aku plak nk kne hulur kt org...huhuhu
misi tahun nie ade penambahan ckit..hihi..kalau sebelom nie hanya buat kek coklat..taun nie kita buat cupcakes plak..wah..wish me luck kay..actually xla susah nak buat..yg penting creative nak mendecokan cupcakes tuh..dan yang best siap ade orang dah book lg..hihihi..thanks 4 ur support la..saya buat kek untuk suka2 bukan dijual..tp xtau la in the future tetiba nak komersialkn plak kan..huhuhu
Erm,sepanjang ramadhan nie dah macam2 masakan aku cuba..tp jarang sangat masak..more kepada membeli..maklum la..xsempat nk prepare..blek keje kul 5 sampai rumah dekat kul6..dengan jalan jamnye..kadang2 jer masak bila weekend n ikut mood..hehehe..setakat nie masakan yang pernah di cuba..nasi ayam,kari ayam,bubur kacang,tomyam,sira pisang..ade lagi 2 3 jenis masakan..x igt sangat la..hihihi..so petang nie..nak buat mee kari..erm.best2..
nanti sy postkan die facebook..herm,macam biasa la..port terbaru..semenjak keja nie..facebook..memang galak la main natang nie..mane xnye..sampai kena sound dengan boss lagi..hahaha..hebat x penangan FB nie..
Masalah Cinta...erm,aku dh delete dh post hilangkan segalanya..kenape? adelah reason aku..cerita cinta aku nie..belom ade kesudahan lagi..siapa??orang mana? aku pun xtau..huhu..let it's go by flow..i'm still searching n waiting for the rite person??semoga adalah insan itu untuk aku...huhuhu
No comments:
Post a Comment