ChaPteR FiThY: SaLaM AiDiLFiTr!
Saya ingin mengucapkan SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI kepada BONDA yg berada diKampung..hihii..Anakand akan pulang ke kampung halaman Malam ini..Buat ALONG, ANGAH yang berada di Johor Bharu, UDE Dan KAKAK yang berada di Nilai,Negeri Sembilan..Tidak ketinggalan Bekas RAKAN SEKERJA di Jusco Taman U, KAKITANGAN Newvoice2u Sdn Bhd, BOSS..Terima Kasih 4 da Duit Raya...hihhi..LECTURER UiTM Segamat & Arau yang pernah dan tidak pernah mengajar Saya, X-STUDENT Islamic Banking & Dip Business Studies, MY Bestfwen,Aliya,Harmida,Kurt,Shah,Mariana..Saudara Mara, Rakan2 Friendster,Tagged,My Space & Facebook serta Blogger2 semua yang mengenali diri ini dan yang terbaca blogger ini..tidak terkecuali SEMUA UMAT ISLAM SELURUH DUNIA..Maaf Zahir dan Batin..sekiranya saya ada mengutuk anda di Blogger ini ker harap di maafkan..^_^
My TagS:
[_AiDilFiTrI_],
[_ChapTeR]_,
[_HoMe SweeT HoMe_],
[_My FamiLy_],
[_My FrIeNds_],
[_My LiFe_],
[_My LoVeS_],
[_My WorK PlaCe_],
[_MySelF_],
[_WiSHeS_]
Subscribe to:
Post Comments (Atom)

No comments:
Post a Comment