Uuuuuhhhh...KLCC la...hihhii..tu kalu my little gurl tgk la...dekat berpuluh kali duk mai sini, still macam gtu la perangainya..
tp Ahad ritu xler masuk dalam..kiteorang just tgk dari luar jer..
yang masuk dalam Abg Ipar aku jer..nak tgk currency..Dorang dah pun berlepas ke Jeddah semalam...Waa..Bestnyer...Bile turn aku lagi nie...hihihi..Rindu la plak nak ke sana lagi..
YA ALLAH,Ya Tuhanku..Berilah aku PELUANG Berkali-kali untuk menjejakkan Kaki ke TANAH SUCIMU lagi..Agar aku tidak tandus melupakan Nikmat Kebesaranku..Moga Impianku tercapai
lagi..INSYAALLAH...
Ketenangan dan ketenteraman..tp bukan di KLCC...i mean di Mekkah & Madinah...lagi..INSYAALLAH...
Actually, It's a better Place tuk korang cari
hihihihihi..
Setakat KLCC nie kire tempat korang nak ZOOM dalam Malaysia tu Suitable la...tapi jangan plak korang pie berdating kat sini..sekadar nak bersantai tu kire okeyy la...(Alamak! Islamic la plak skrg nie) hihihi..xsalah kan nasehat menasehati..untuk kebaikan bersama..heh.
Okey,Back to my 1st story...ape yang aku suke kat sini...hihihi..satu bende jer..leh cari barang Marks & Spancer...Memang best la barangan Mark & S
Pancer nie..xtau pasal ape aku leh terminat gaknye..akak aku la nie tukang ngajornyer...hihi..another choice for me tuk cari M&S nie kat Sunway Piramid...hihihi..sukenyer la aku..bleh cari Shower Gel, Perfume & Lotion..sesekali beli gak ler beskut die..tapi anda diingatkan untuk membaca kadungan dalam makanannya..sebab nie product luar negara..ade sebahagiannye non halal..die buh alkohol..
Pakaian die xdela menarik sangat..bese2 jer..bagi yang sukekan branded tu bley la cube M&S nie..Aku???ikut angin...kadang2 suke gak branded nie...tapi mengikut kemampuan la..kalu dah xmampu nak pakai buat ape kan..baek la korang beli nasi makan lagi kenyang..kadang2 branded2 sangat nie leh jadi satu pembaziran..ahah..so kawan-kawan beringat la ketika berbelanja tu..aku memang suke melalut kat sini..hope ape yang aku katakan berasas...
No comments:
Post a Comment