semalam keluar shop dengan my sis and cik mida..giler sakan arr..tp sebenarnye bukan kami yg shop..kami nie jadi baby sitter jer..huhu..tapi after tu kiteorang plak yang shop kt sunway piramid...hehehe...so kat bawah nie sebahagian pic di MidValley And Sunway Piramid..yang bestnyer kat Sunway Piramid nie..
Paddini & Company buat sales giler2...Pakaian die jual dari rege RM9 to RM 50 kot...i'm not so sure about that yang pasti below $50 semua pakaian dan kasut2 kat sana...diskaun yg diberikan dari 50%-70%...so korang bayangkan keadaan disana dah macam pasar malam dah..sesaknye xpayah cakap la..orang berebut2 memilih dan membeli...
saya pun xterkecuali..antara korang percaya atau x..sampai 3 kali pegi Paddini Fair tu..hehehe..setiap kali pegi kalau xmembeli memang xsah la..tp rase puas hati dan berbaloi la shop kat ctu..dan ternyata saya nie mmg Shophaholic Gurl...haha..sure pasni lelaki takut nak memperisterikan aku..=)
so kat bawah nie ade sebahagian Pakaian yang dibeli di Paddini Fair..and sebahagian pic di MidValley, sempat la kitorang tgk cheer leaders buat persembahan sempena Miley Cyrus punye pameran..haha..xtau la ape kebendanye..main tengok jer..
Paddini Group Fair nie sume company under Paddini join la macam Vincci, Seed, P & Co dan lain- lain lagi...ape lagi..borang sakan la..hehehe
:: Ha,Budak kecik nie mmg excited la dgn Bear Yogi nie ::Dkt berpuluh kali duk salam..sabar ajelah kan..
memang suke enterprem betul..huhu
:: Pic Di Sunway Piramid ::Paddini Group Fair
:: Erm,Tgk la Cik Harmida kite nie..kat tangan dah penuh plastik dh ::duk membelek lagi tuh..hehe..
tp die x beli pn..
:: Tgk2..Less 50% tuh...::
:: Sempat lagi amek pic tu..hehehe ::
:: ha.sape x rambang tgk Less mcm gini..huhu :::: Pic kt bawah nie adalah pakaian yang saya beli ::
.jpg)
.jpg)
.jpg)
herm,kalu korang berminat pun dah terlambat untuk korang lah..sebab salesnye abes semalam..huhu..
.jpg)
.jpg)
.jpg)
No comments:
Post a Comment