Pages

ChaPteR TwEnTy NinE: MakAn-MakAn LaG!

Tempat Makan: SS2 Sri Murni, Seksyen SS2
Waktu dibuka:6pm-3am

Herm,kali nie cerite dalam blog saya mengenai makan2 jer..hehehe..tu pasal la sekarang nie semakin kembang..xmo kuncup2 dah..hehe..pic nie ambil ketika kami pie makan ari jumaat lepas, pendek kata seminggu yang lepas. agak menarik jugak kedai makan nie..sebabnye kami pun xnampak kedai die yang mane satu..pelikkan..

sbb kami hanya makan di parking car yang telah diletakkan meja dan kerusi. hampir seluruh tempat parking berdekatan dengan kedai makan ini dijadikan tempat makan pelanggan..malah ade yang sanggup menunggu untuk mendapatkan tempat makan di kedai nie..so terpaksa la masing2 parking jauh2 dari kedai nie.

kedai nie masakan die adalah makanan BABA & NYONYA, tp ade juga makanan yang diadaptasi dari masakan baba & Nyonya, so bagi sesiapa yang nak mencuba masakan yang berlainan dari biasa boleh mencuba masakan nie..memang best, quantiti makanan die pun banyak, satu pinggan boleh kongsi berdua..

Antara makanan dan minuman yang popular di kedai makanan nie adalah
-->Mihun Goreng Singpore,
-->Char Kuew Tiaw Claypot,
-->Nasi Goreng Chicken Chop
--> Spaghetti Meat Ball
--> Hawaian Chicken
--> Jus Buah- Buahan Campur
saya dan housemate order makanan yang sama tapi lambat sampai, so bila terus mengadap..terlupa nak amek pic..so xdapat la nak tunjuk korang nasi goreng chicken chop die..hehehe..
:: Syok Jer Die mkn dulu ::

:: Jus HoneyDew..the originally Jus..tiada tmbahan gula ::

:: See behind me...ramai manusia menunggu turn ::

:: Muke tension tunggu makanan sampai ::

::Ni la die hawaian chicken..nie bukan pizza tau ::
die macam murtabak tapi inti berbeza


No comments: