
Venue: The Mahattan Fish Market, MidValley Megamall
Date: 07/June/ 2009(2.00pm)
Date: 07/June/ 2009(2.00pm)
erm,continue yang semalam punya..dah penat berjalan-jalan dan bershoping...so it's for us getting lunch..huhu..actually kitorang nak makan KFC jer, kononnye nak merasa product baru dari KFC tetapi Si Haderah nie dah meragam plak bile nampak restoran2 kat dalam MidValley tu..memula nak makan Nando's tp my sis tak galak la nak masuk situ coz ayam dia spicy x sesuai untuk budak2..dah x berganjak dak si Kenit tu nak masuk Nando's...then die punya Baba pujuk tanya nak makan mane die tunjuk plak The Mahattan..ha, amek ko..hehehe..
tapi bagus gak budak nie, kalau x, ntah biler la nak merasa makan kt sini kan..So bagi peminat Western Food for Fish and Seafood, this is a suitable place for u to enjoy ur dishes. The Price of the dishes standard price of western food la..so korang paham-paham sendiri la eyh..huhu
tapi bagus gak budak nie, kalau x, ntah biler la nak merasa makan kt sini kan..So bagi peminat Western Food for Fish and Seafood, this is a suitable place for u to enjoy ur dishes. The Price of the dishes standard price of western food la..so korang paham-paham sendiri la eyh..huhu
~~ Sesi Menunggu Makanan sampai ~~
~~I want go back..Muke kenyang la dak kecik nie ~~
~~ Sempat Lagi =) ~~
~~ Cute kn dak ni,tudung style baru..look she cute..hehe~~
~~Ahah,pinggan saya nie..mmg licin..lapor la..~~
~~ Selesai~~So for those yang nak cuba kelainan, tempat nie ok gak kalu korang berani mencuba..hehehe..
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
No comments:
Post a Comment