herm,hari nie genap 4tahun pemergian insan yg paling sy cintai dan sayangi...huhu..sekejap jer masa berlalu..sedar x sedar lama jugak arwah sudah tiada..kenangan bersamanya sentiasa dalam ingatan...dan yang paling manis, skali saya bertemu dgnnya ketika mengerjakan rukun Islam Klima..erm,mungkin ade yang mempercayai..bagi saya yg melaluinya ia adalah sesuatu yang indah untuk dkongsi...
Al-Fatihah buat Arwah babaku...
Haji Rakal@ Zakaria b. Abdul Majid
..........................
okeh..xmo sedey2..semalam adalah hari pertama aku memulakan kerja..haha..memang seronok...tetapi agak memenatkan..yerlah..mungkin sbb 1st time keje..tu yg penat tuh..huhu..mane tak penatnyer..berdiri saje..nk duduk pn kene curik2..ape2 pn..kerja mmg seronok..dapat plak kwn2 yg kepala giler2...haha..mmg bleh masuk la dgn dorg sume...hehehe..
yerlah..kak liya tu pn tkejut..cpt betul dh leh knal jiran2 sblh..haha..sejak pergi mengerjakan Haji..aku sudah pandai beramah mesra dengan orang..dah reti la nak bergaul..mungkin sbb bergaul dengan makcik2 kt sane..tu yg membuatkan aku menjadi seorang yang peramah..herm,suatu perubahan yang baik..i think so...hehehe..so kwn2..klu ade rezeki lbh tu..simpan2 la tuk menunaikan rukun Islam kLima..korang akn tau btapa seronoknye mengerjakn ibadah Haji nie...@__@!
okeh..xmo sedey2..semalam adalah hari pertama aku memulakan kerja..haha..memang seronok...tetapi agak memenatkan..yerlah..mungkin sbb 1st time keje..tu yg penat tuh..huhu..mane tak penatnyer..berdiri saje..nk duduk pn kene curik2..ape2 pn..kerja mmg seronok..dapat plak kwn2 yg kepala giler2...haha..mmg bleh masuk la dgn dorg sume...hehehe..
yerlah..kak liya tu pn tkejut..cpt betul dh leh knal jiran2 sblh..haha..sejak pergi mengerjakan Haji..aku sudah pandai beramah mesra dengan orang..dah reti la nak bergaul..mungkin sbb bergaul dengan makcik2 kt sane..tu yg membuatkan aku menjadi seorang yang peramah..herm,suatu perubahan yang baik..i think so...hehehe..so kwn2..klu ade rezeki lbh tu..simpan2 la tuk menunaikan rukun Islam kLima..korang akn tau btapa seronoknye mengerjakn ibadah Haji nie...@__@!
No comments:
Post a Comment