Pages

ChaPteR FOuR : My FaMilY

Herm,gambar-gambar nie di ambil sebelum upacara bersalam-salaman pada hari raya pertama..sangat menyeronokkan...dan semestinya menjadi lebih seronok jika arwah Abah masih ada lagi..Al-Fatihah...macam biasalah..hari raya pertama semua berkumpul di Teratak Cik Siti...kena pada tahun ini..semua Adik beradik balik..memang menyeronokkan...Along,Angah,Ude,Akak & Saya pun ada sekali...hehehe..masing2 dah berkeluarga so bertambah meriah la umah...bersama-sama dengan 8 orang cucu cik siti...Ramai tuh..kalu saya dah kerja nanti jenuh nak bagi duit raya kat anak buah...huhu..



My beloved Mama...
Hajah Siti Habiah Bt. A.Majid


my big2 bro..Ude & Angah


Kakak saya bersama Mak dan Muhammad


Mak bersama Cucu2 Tersayang
sorang jer xde dalam pic nie..Haderah a.k.a dejot..



My Anak2 Buah...
dari kiri: Dejot,Apit,Dydy,Husna & Suha


Hui,Hijaunyer...Along Sekeluarga...

Saya bersama Ibu Tercinta


"Hish..budak nie..bangun la..ape bgambo cmni neh..
buat malu jer..."kate Mak kt Angah


"Pak Ngah nie ngaco jer"


tggu ude dgn kak ude nie...

No comments: