Herm,gambar-gambar nie di ambil sebelum upacara bersalam-salaman pada hari raya pertama..sangat menyeronokkan...dan semestinya menjadi lebih seronok jika arwah Abah masih ada lagi..Al-Fatihah...macam biasalah..hari raya pertama semua berkumpul di Teratak Cik Siti...kena pada tahun ini..semua Adik beradik balik..memang menyeronokkan...Along,Angah,Ude,Akak & Saya pun ada sekali...hehehe..masing2 dah berkeluarga so bertambah meriah la umah...bersama-sama dengan 8 orang cucu cik siti...Ramai tuh..kalu saya dah kerja nanti jenuh nak bagi duit raya kat anak buah...huhu..
No comments:
Post a Comment