Pages

ChaPteR ThReE: MaJLis BerBuKa PuaSa ISB PaRt 6

Majlis BerBuka Puasa ISB Part 6
Tarikh: 23/September/2008
Tempat: Restoran Naading
Masa: 7.45pm-10.30pm
Tetamu Jemputan: Ustaz Dziauddin & Cik Wan Asma Hanim

herm,agak kelewatan sedikit tuk saya pos kan story nie..tapi xpela...xla lewat sangat kan..belum cukup sebulan lagi masanya...hampir semua budak kelas pergi majlis berbuka puasa nie..bayaran yang dikenakan tidak la mahal cuma RM10 satu kepala..siap dapat sponsor budget lagi dari Ketua Projek..hehehe..dalam majlis nie kitorang menjemput dua orang lecturer kesayangan untuk sem nie..Ustaz dziau dgn Cik Wan..actually buka puasa ni start lambat...masing2 janji nak datang pukul 7.45 tp sampai kul 8.30 pn still ada yang belum sampai...kelaparan la jugak duk menunggu..kesian kt Ustaz Dziau...dia nie jenis orang yang punctual..huhu..Maafkan kami yer ustaz...=)

Makanan kat restoran nie,memang sedap dan enak..sayangnya group kami asyik lambat dapat nasi putih jer..sampai orang lain dah abis makan,kitorang duk ngadap makanan lagi..huhu..makan pun sampai berkongsi pinggan..bukan xcukup pinggan tapi dah kelaparan dan nak cepat makan..hehehe..



Menu Makanan:
~~Nasi Putih~~
~~Tomyam Campur~~
~~Ikan Masak Tiga Rasa~~
~~Kerabu Sotong~~
~~Telur Dadar~~
~~Buah Kurma~~
~~Tembikai & Limau~~
~~Air Sirap Limau~~


Yang tengah2 tu ialah ketua projek tuk Majlis Buka Pose ni..
dr kiri:Yuyu, Eiza & Maker



Bergambar dengan Cik Wan Asma Hanim
dia duk dari kanan num, 2...comei jer orgnyer...mcm student gak..^_^


Ni la pembantu2 ketua projek...diorang nie pun tolong arrange sama Majlis nie...
dr kiri: Yuyu,Shasha,Eiza & Kak Linda


Aizuddin sebagai wakil kelas menyampaikan Hamper Raya utk Ustaz Dziauddin
saya dan dalila,tumpang menyelit jer kt belakang tu..hehehe



ni pic rakan2 seperjuangan



upacara makan-makan..
yum..yum..yum...



sambil makan kite dengar Ustaz bcerita...khusyuk mereka mendengar...
ade gak yang khusyuk makan...




Kekenyang yerk Cik Wan, Yanti makan jgn xmakan...

herm,1 pinggan kongsi 3orang...hebat x??

No comments: