Pages

ChaPteR ThReE: He My BeStFwEN...

herm,cerita kali nie saya nak memperkenalkan my best boyfwen...hehehe...maksudnya kawan baik lelaki...nama mamat nie azuan...hatinya telah dmiliki dah pun...so saya xrisau sangat la berkawan dengan dia...hehehe...thanx to him kerana banyak menolong ketika saya di dalam kesedeyhan..kitorang nie banyak berkongsi cerita...walaupun dia banyak nie sangat kesengalannya tapi keseluruhannya dia ok la...sangat2 memahami dan saya memang boleh sekepala la dengan dia..saya pun xtau macam mana bleh rapat dengan dia...dia nie sangat2 lawak punya manusia...memang pandai buat orang ketawa...itu yang menarik about him...jadi kawan2 semua..jangan la salah faham hubungan kami berdua yerk..tak lebih dari seorang kawan...xde sebarang skandal pun dengan dia nie..tapi kire dia nie macam bestfwen jugak la...boleh kuar bersama...macam kawan2 lain...seronok kawan dengan wan nie..bertuah la tunang dia...opppsss...terlepas cakap plak...hehehe...sorry wan...


kami serupa x???

pic nie diambil semasa picnic di pengkalan balak


nie masa sem 5,VIVA Research Methodology

No comments: