Corporate Governance Symposium 2008
"Achieving Superior Organizational Performance: A Focus on Governance Effort"
Date: 18/ Oktober /2008
Time: 8.30 am - 5.30 pm
Vanue: Main Auditorium UNITEN KSHAS
Anjuran: Pelajar Tahun Akhir Accountant COBA, UNITEN KSHAS
Date: 18/ Oktober /2008
Time: 8.30 am - 5.30 pm
Vanue: Main Auditorium UNITEN KSHAS
Anjuran: Pelajar Tahun Akhir Accountant COBA, UNITEN KSHAS
Program nie berlansung siang tadi...hehehe..penat pun x ilang lagi nie...Simposium nie berlansung dekat Uniten Sultan Haji Ahmad Shah, di Muazam Shah,Pahang...perjalanan ke sana mengambil masa lebih kuang sejam setengah...kena plak aku nie xberapa sehat dsebabkan suntikan vaksin ari rabu aritu..huhu...cian saya...rase nak nangis tangan sebelah kanan xleh nak angkat..kesakitan sangat2...rase cam serik nk kena enjet...huhu...bukannya xpenah kena enjet tapi kali nie sakit die lain mcm lak...dak jadi macam wazif...baby dari usia sebulan sampai 4 bulan..memang tiap2 kena ambil suntikan...kesian anak buah aku tu...setiap kali kena enjet sure demam..sekarang turn makcik die plak...huhu...
ahha..sudah melencong dari topik asal...sebenarnya kalu ikutkan aku xpegi jugak seminar nie..sebab kena ikut my mum pergi kursus haji perdana...yang lawaknya...aku cakap dengan budak2 nie nak pergi kursus kawen..hehehe..caya plak dieorang nie...tapi atas desakan Pn Yuslizawati saya punya Koordinator dan kebenaran my mum dapat jugak saya menyertai seminar nie...Alhamdulillah...pukul 7 lebih tadi baru sampai rumah...letih yang teramat sangat...overall seminar nie agak grand jugak la...banyak dapat sponsor dari Bursa saham serta kerja sama Pihak Institute Intergriti Negara...diorang ada tanda tangan memorandom persefahaman la antara uniten dengan pihak Intergriti...walaupun managament dieorang agak mess ckit tapi keseluruhan agak baik gak...Tahniah la buat student tahun akhir Bachelor Hons Accounting Uniten...dieorang la yang arrange program nie...
kat bawah nie adalah sebahagian gambar2 kenangan di Uniten...
ahha..sudah melencong dari topik asal...sebenarnya kalu ikutkan aku xpegi jugak seminar nie..sebab kena ikut my mum pergi kursus haji perdana...yang lawaknya...aku cakap dengan budak2 nie nak pergi kursus kawen..hehehe..caya plak dieorang nie...tapi atas desakan Pn Yuslizawati saya punya Koordinator dan kebenaran my mum dapat jugak saya menyertai seminar nie...Alhamdulillah...pukul 7 lebih tadi baru sampai rumah...letih yang teramat sangat...overall seminar nie agak grand jugak la...banyak dapat sponsor dari Bursa saham serta kerja sama Pihak Institute Intergriti Negara...diorang ada tanda tangan memorandom persefahaman la antara uniten dengan pihak Intergriti...walaupun managament dieorang agak mess ckit tapi keseluruhan agak baik gak...Tahniah la buat student tahun akhir Bachelor Hons Accounting Uniten...dieorang la yang arrange program nie...
kat bawah nie adalah sebahagian gambar2 kenangan di Uniten...

Ni pic kitorng kat alat musik gamelan...ntah ape name benda ni ntah..xtau la plak..
Masa mula2 masuk dewan nie dieorang ada gamelan,tetiba rase macam konvokesyen plak...
xsabar nak grad nie..leh konvo skali lagi...=)

Ni adalah goodies yg dberi oleh pihak uniten,dapat pen 4batang dari pihak penaja,ade handout,slide show note,buku note bursa saham,macam2 lg la...
.jpgnnre.jpg)
ni tag name yg dberi sbagai participant...
ni la budak2 student Islamic Banking UiTM Johor yg menghadirkan diri ke program nie...actually ade lg 2 3 orang,dieorang pergi bsolat zuhur...
kitorang bergambar dulu...hehehe
ha,sape2 attend program nie dpt la sijil...dptla aku 1 sijil tuk dgree nie..jd la kn,dr xde lansung...
ni geng tiga sekawan...shida,dalila & Huda



.jpgmm.jpg)
.jpgbbb.jpg)
.jpgnnnee.jpg)
No comments:
Post a Comment