Pages

RoMBonGan CiK Kiah...!!

Salam Alaik',

 Remember aku ada bertanya...antara Bandung & Krabi...Jawapannye kini...huhu...Bandung dah confirm pegi...sedey! tau kenape? pada awalnye memang dah xjd dah nk pegi Bandung...sekali tuh...ada 1 pasangan ni mnarik diri..huhu~ pkhabaranye mau menunaikan Umrah...pastu En.Yayang kita plak memandai je kata setuju...wah...Stressnye...time tu plak kite tgh gaduh ngan die...nk xnk kite stuju jelah..haissh...xpela...En.yayang sponsor sume kn? so dgn tak berapa rela hati kena pie Bandung...

tulah orang kata...bila hati dah xberkenan tuh...memacam hal je rasa...nak tau ape jadi? date yang dorang pilih ni...mak aih..sabor ajelah...direct dari isnin sampai jumaat...huhu~ kot ye pilih la hari lain...so terpaksa la..aku membekukan cuti-cuti yang aku plan...dari Januari smpai la Mac...xleh amik cuti..sbb nk cover cuti 5hari...hai la..kalu amik cuti kawen xpe la jugak...ni cuti nk pegi bercuti-cuti...siap la ko...bertimbun la keje aku balik nnt...stress..!!


then skrg baru aku sedar..aku ni bukan kaki shopping...sebab...akak tu kata sila bawa rm2k...RM yer...bukan rupiah...bapak aihh...nk shopping hape niih..smpai 2k nk bawa...pada aku rm500 dh mcukupi..bukan ke bila di convert udah mjadi juta-juta...ahaha..rase kaya sekejap la kan...yg pasti aku cuma bw kurang dr 2k..paling banyak pun 1k kot...takkan la aku nk borang sluar jeans smpai bkodi-kodi or telekong smpai bdozen-dozen...membeli bior berpada..ewah...hehe..tp itu mmg kbenarannya la kan...

problem besarnye sekarang ni aku tak teruja pon nk ke Bandung...kena plak terpaksa nk bersopan satun depan orang-orang tua ni...takkan la depan2 dorang aku nk tergelak besar mcm dengan kawan-kawan...pastu nk kena bersatu hati...paham satu hati? yerla..kalu dorang kata shopping kat tempat A semua kena ikut la...xleh nk bwat kepala sendiri...menciknyer la...;(

Now aku harapkan percutian di Krabi...Yeay! Krabi ni nk tengok laut yg cantik..cuma krabi ni ape pn xplan lg...huhu~ tiket pun tak beli...kalu tiket flight dah beli..ada harapan la kan...xpela..mari kita mengumpul duit dahulu...

p/s: Yg pegi sume makcik2...aku pun tgolong sekali ke???huhuhu~





2 comments:

Imma Yusri said...

hahaha... memang bosan klu matlamat bercuti adalah bershopping...
aritu aku spend 1k kat sane... balik2 je malaysia aku nyesal.... aku mmg dah membazir pada perkara yang x perlu pon....

so ko pun, pandai2 lar berjimat... byk menda yg malaysia lg murah dari sane...

C'chanteque Manes said...

Lor...yeke..maknanye xdela murah sgt brg2 kt sane eh..indah khabar dr rupa la nie..huhu..kena berhati2 nihh