hurrrmmm...kebelakangan ni duk mengidam Handbag baru...semenjak bergaji besar sedikit niih..selera nak tinggi jer...adeh..masalah betul..huhu...dulu xde pun cengini..tapi yerla..rase berbaloi sangat bila beli beg berkualiti ni..xdela keje nak beli 2 3..banyak beg murahan aku sume jahanam..kena la dengan rege kan..huhu..so jangan salahkan beg..salah kan tuan yang membeli...hihihi
la ni ade bag idaman...beg CAK...ape cak-cak nih?? Charles & Keith...hehe..shortform jer...Mida la ni..ngajo aku duk minat kat CAK nih..hehehe..tp akhirnye jumpa gak beg idaman..tp beg ni bukan CAK punya...
![]() |
| Ni la beg idalam aku..huhu |
Beli online dr Sometime Boutique edisi Maria Elena..kalerful giler..gegedik jer beli beg kalerful nih..tp memang i loike..jiwa muda ckit walaupun tau diri da semakin tua..hehehe~
![]() |
| Beg Idaman |
Komen tuk beg ni...so far belum gunakan lg..tggu ai melaram pie kenduri kawen yer...beg die besar..memacam bleh sumbat dalam beg ni..Qualiti pun ok..cuma..cara die tampal branding tu ai kurang bkenan ckit..nnt la ai amek gambar n show off kan kt korang..bukan ape..nampak kurang kemas la..tu jer..lenlain ok..
then satu lg..cara pembelian..1st kena register dlu..then cam bese la bwat pembayaran..then korang akan jadi blur cam aku..pastu duk tertanya-tanya..beg ade ke? bleh caye ke website ni? ok ke? bila die nk post brg ni? xde bg AWB(Airway Bill) number ker? haaa..memacam korang pk..suddenly tau2 je.. beg dah sampai..memang surprise giler..so tang tu aku ade complaint ckit..at least dieorg ni kena update kt customer die nk pos and bg AWB..mungkin dari side dorg ni xde masalah ape..mgkin akan ade problem dr Courier service kan..kita mane nk tau..huhu..tu antara risiko2 bg pembeli online seperti aku ni...huhuhu
so nantikan kmunculan..laraman beg baru..tengah meriki-riki kasut tuk matchkn dgn beg ni..Wedges Purple maybe???hehehehe~
##Ada terjumpa gak kt Vincci Beg Bowling yg Cantik...huhu~



No comments:
Post a Comment