Pages

SeNtAP HaTe Mak...Nak..!!!

Salam Alaik',


aku ade sorang kawan..kawan lame la..dulu dia selalu contact aku..contact bertanyakan kabar...dah nama pun kawan kan..cuma aku suke dia ni..selalunya dia muncul mesti tima aku ade masalah...instinct dia kot..terer plak muncul time aku bermasalah..hahaha..cuma aku takde citer masalah aku kat dia pon..sebab aku taknak nanti dia COPP muka aku ni time susah baru nak ingat kawan...hihi..cuma bila aku bsembang ngan dia...aku rasa macam lega..rasa macam masalah aku selesai jer..padahal dia tak membantu ape pun..hehe..

cuma kebelakangan ni..kawan aku ni dah mendiamkan diri...diam terus...aku hantar mesej pun tak mau balas dah...wahhh! then bila aku check kt FB..so aku ternampak la bahawasanya beliau sudah pun IN RELATIONSHIP...oooo...patut la ko senyap eh...dah ade partner baru...ok la..aku happy la sebab dia dah ada partner baru..cuma aku terkilan sedikit la..sebab aku pon IN RELATIONSHIP jugak..tapi aku boleh layan kawan-kawan aku dengan baik..ko tanya khabar..aku boleh balas..tengah pagi kau call pun aku mampu jawab...tapi kau???? keciwa tau...!!!

takpela..ko pun bahagia dengan kehidupan ko nampak gayanya..so berbahagiala dikau disana...aku pun tak kacau dan tak ganggu ko lagi..harap-harap ko kawin nanti sudi-sudila jemput yerk..tak nak jemput pun takpe..aku tetap doakan kesejahteraan ko..kita sama tak rugi pape pun..cuma aku memang kecik ati la ko layan aku macam ni....seems likes ko cuma cari aku time ko borink dan xde kawan nk layan..so aku adela pilihan utama ko..bila ko dah jumpa kawan baru..then ko tinggalkan aku...huhu~

tapi aku tak tau la kalau aku ade buat ko tersentap dalam diam ke kan..sebab tu kau menjauhkan diri..maklum ler..kekadang aku pun sedar gak..aku ni suke melaser ckit..mane tau ko ni hati kecik ke kan..tapi pape pun sume boleh bawa berbincang...kau bleh tanya aku..tp kau pun dah memilih tuk mendiamkan diri..so terpulang la..aku pun nak tanya lelebih..dah orang tak nak layan aku kan..so tak payah nak terhegeh-hegeh lagi..abaikan dia...layan la Kawan baru ko tu leklok...heh!

akhir kata...now aku dah paham makna perkataan KAWAN dan juga SAHABAT...sekian!



2 comments:

Imma Yusri said...

isk3... sabo2... maybe dia ade reason tersendiri.... or, mase dia rapat ngan ko dia mmg kesepian... tp bile dah de partner, dia xyah cari ko dah... uhuuuu... kejamnyer ayat aku...

C'chanteque Manes said...

Tak kejam pun imma..sbb aku pun rase gitu..huk3..tapi xpela..semoga dia bahagia lah..hehe