Pages

Annoiying PerSon

Salam Alaik',


Huiiiii...tu dia...den blur seketika..kebelakangan ni den tpaksa berebut MUG sendiri..diulangi...SENDIRI PUNYA okeh...!! dengan seorang budak baru ni..alasan dia sebab MUG aku ni COMEL...huhu Comel la sangat kan...!!!

ok la..pada awalnye die pun tak tau itu MUG ade Owner..so aku selalu la duk tercari-cari..mane pie la Mug aku nie..al-maklum ler..duk company International..so berbilang kaum ade dalam office nih..lebih prefer pakai Mug sendiri dari sharing is caring dengan orang lain..so akak cleaner tuh dah bagitau dah..aku ni Tuan Empunya Mug...and aku sendri dah mengaku itu mug aku..selalu gak menyumpah mug aku ilang..ingatkan die paham bahasa la kan...almaklum ler..same-same kenal..

rupa-rupanya...die datang kat meja aku nih..semata-mata nk cari MUG comel aku nih...then siap cakap..."oooo...kt sini rupanya mug nie...uda dah sorok dah MUG dia....." OMG...!!! aku blur sekejap..cawan aku ke cawan dia sekarang nie...memang xleh blah siap datang cari kt tempat aku...huhuhu~ Geram gak la..tp aku xmjawab pn..bwat xtau je..dalam hati duk kata gak..."suka hati aku la nk sorok ke hape..cawan aku..."

For me..aku malu la nk pie cari Mug ni kalau Mug tu bukan aku yang punya..then siap cakap mcm tu..bila sekali orang dah inform tu orang punya so aku takkan kacau..paham-paham sendiri la...sometimes dari benda2 kecik macam ni kita buleh menilai sifat dan sikap seseorang itu...atau aku seorang yang paranoid suke berfikir negatif...hurrrrmmmmm....


Ni haaa mugnye...

Cumel tak Mug saya??

2 comments:

Imma Yusri said...

sengal tol opis mate ko tu... xpaham2 bahasa.... ni nak tanya org malaysia or org afrika??? kate international kan....

agaknyer mmg fevret dia gajah kot.... hahaha...

C'chanteque Manes said...

Orang Malaysia yg berbangsa Melayu...klu orang afrika mmg aku adiahkn je mug tu..almaklum ler..mungkin kerinduan kampung halaman...hehehe...