Sorry bebanyak...lambat hupdate..dah hampir dua bulan mereka berkahwin...baru ni nak upload gambar...hehehe...
to Kedua Mempelai..SELAMAT PENGANTIN LAMA...hahaha..sebab korang dah jadi pengantin basi..xleh kata pengantin baru...jangan mara ye Imma;))
kalau korang nk tau ni la Pengantin Pempuan paling Happening aku penah jumpa..siyes beb..selalunye pengantin pempuan malu-malu & sipu2 je atas pelamin...Yang ni xde maknenye..xkira majlis formal ke xformal ke...same je aku rase..hehe...kasi tgk gambar ckit...
Tak tau la knape gmbar ni kecik...terjumpe geng lame...siyes..bnyk giler perubahan kt dia..
Geng lama bertemu kembali...
Imma..aku pie kedua-dua belah kenduri ko...nnt ko kena datang dua2 majlis aku gak..kekeke...
Imma..aku pie kedua-dua belah kenduri ko...nnt ko kena datang dua2 majlis aku gak..kekeke...
Lastly..Nampak x ade kawan seorang lagi...hehehe...Finally kami berjumpa gak..seronok gak bertemu dengan orang yang xdisangka-sangka dari kisah yang tak disangka...dan kini semua jd kenangan...
Kepada yang berkenaan..Terima Kasih sebab menemukan kami semua..tak sangka gak dari 1 kisah Cinta...menjadikan sebuah persahabatan yang tak dijangka...;))





2 comments:
TQ2 dear...
tapi idak ler dah basi... saki baki inai masih ade k...
yeke aku hapenning??? aku x sedar sebenarnya... ntah aku kecoh ker hape... kui3....
p/s : mekaseh kepada yang 'berkenaan'. kan... klu xde dia, idak ler kite GENG kan.... ni yang tetibe sayang bangat pada yang 'berkenaan'... hahaha
Ahaha..ea..igtkn da xde kesan inai dh..ohoho..msih pgantin bru la nie...hihihi
hahaha..ko ni mmg kurang kesedaran la..siyes..ko mmg excited giler..dasat aku tgk...
hah! Sayang kerrrr??ahaha~
Post a Comment