Salam Alaik',
semalam merupakan hari yang agak malang bagi aku...kerana aku kehilangan Hp aku..adeh la..cmne leh berlaku?? salah sendiri...careless sangat...al-kesah..semalam pergi Low Yatt...klu korang nk tau 2hari berturut-turut aku berkampung kt Low Yatt...ari sabtu tu cari barang..ari ahad plak...temankan orang cari barang...giler lame la budak nie cari barang..budak ni sape? sepupu en.Baby...memula tuh..kiteorang ni follow la jugak..dari 1 kedai ke 1 kedai..pastu lame sangat die mencari barang...maka aku n En.Baby turun ke Food Court..En.Baby da kelaparan makan disitu...
jenuh En.Baby train aku gune barang baru..huhuhu..duk kerana khusyuk sangat n kesejukan..maka aku pn pegi la toilet..selalunye bw beg tangan ntah nape kemalasan sangat so beg tgn aku tinggalkn kt En.Baby..Hp dalam kocek suar...so aku bukak suar..trus letak HP kt beranda dalam toilet tuh...heh! memang mencari penyakit kn..sebab selalunye memang aku xpernah lupe..selalu je aku bwat cmtu..selesai jer..aku kuar toilet tanpa mengingati tentang HP..siap bleh btulkn tudung lagik..ahaha..lame la aku dlm toilet tuh..haram aku xigt kt hp aku..
| tgk checklist aku..patut la hp aku hilang..huhu..merajuk gaknye... |
hui...nk bjurai airmata rasenyer...walaupn cabuk..bnyk kenangan tuh...tp xpela..rezeki orang yang amek la...itupn kalu die pndai gune..sbb tmpt simcard die dh ranap..ahahaha~ hanya aku je yg xtau cmne nk adjust...memang die suh aku beli HP baru la tuh..huhuhu...yg pasti bukan ms terdekat nie..sebab aku br je kehabesan duit...maka kena bersabar la dlu..
pas kehilangan HP tu..en.Baby kate..pasni kite pie KLCC...pie kt Maxis centre kt situ bwat simcard baru..then num phone kenkawan...nnt mintk kt dalam FB...time xmakan tghari lg..memang xlalu nk makan and hilang mood...huk3..tp sedap gak makan Subway...bila nk pie makan lagi??hihihihi...
moral of da story...lain kali jangan cuai....letak ditempat yang kelihatan dan jangan jd pelupa mcm aku nie..naya je hidup..sekian..!!
No comments:
Post a Comment