hohohohoho...lamenyer aku menyepi dari belog nie...dekat sebulan kot...jap aku tukar link..jap kang aku tutup..but now aku bukak balik belog nie...hurm...sayang wey...dh bertahun dah aku menulis blog nie... bermacam cerita ade dalam blog nie...semuanya pasal khidupan aku...ape yang aku alami..pengalaman diri...kesah dikhianati..ditipu...kesah cinxtahu bila penghujungnya...aish..mcama2 la...
itulah kehidupan manusia kan..ada masa kita happy, gembira & bahagia...dan adakalanya kita akan bersedih, kecewa dan putus asa..hidup ini perlu cekal dan tabah untuk menghadapi segala dugaan...cuma kekadang itu kena la muhasabah diri...kita pun pernah bwat clap tp jangan ksilapan itu diulang berkali-kali...kalu jenis degil n xreti bahasa...hurm...mmg payah la...cuma sekrang nie enjoy jelah life yang sedia ada.
banyak benda akan di updatekan cuma buat sementara nie aku rileks dulu...aku nk tunggu Cik Gedik update belog die dlu..hahaha...mesti kaw2nye entri..then baru aku bwat entri aku plak..kekeke...so Cik Gedik...Bila mau start?kekeke
2 comments:
selamat kembali beb... hahaha...
banyak lar ko nak wat entri kaw2.... ko ingat aku ni xde pemerhati... kang bising tunang aku kang...
hohoho..terlupe plaks...same la kite yerk...tp aku suke entri ko..lawak2 perli..haha..tu yg best tuh...keke
Post a Comment