Pages

ChaPteR THrEE HunDrEd 81: SeCReT ReCiPe No SeCrEt InDReGienT

Salam Alaik',


Pembetulan...sebenarnyer...Kek Secret Recipe boleh dimakan secara Halal...ni statement yg dipetik dr FB Secret Recepi sendri...huhuhu...kesilapan wa la nie...xselidik bebetul..kan sendri dah dapat malu...huk3...harap maap semua...=(

Saya, Wan Zawani Bt. Wan Ahmad, Eksekutif Halal daripada syarikat Secret Recipe ingin menyatakan maklum balas di sini berhubung hebahan atau kandungan artikel blog yang telah dibawa untuk perhatian kami. Kami amat kesal kejadian seumpama ini boleh berlaku walhal perkara ini langsung tidak terjadi di syarikat kami kerana kami sepenuhnya menggunakan bahan-bahan ramuan yang halal serta mendapat pensijilan halal dari daripada badan yang diiktiraf iaitu JAKIM. Jika terdapat sebarang kemusyikan berhubung perkara ini, anda boleh berhubung terus dengan pihak kami di talian 03-78034891 dan berhubung dengan saya. Dengan ini, kami juga ingin memaparkan kenyataan rasmi daripada syarikat Secret Recipe berikut : 

Sumber: http://www.facebook.com/SecretRecipeMsia?ref=ts&sk=app_4949752878
nasihat wa...termasuk bwat diri wa sendiri...lenkali bace bebetul dan pahamkan...huhu...pasni leh ler mlantak new york cheese cake balik...hikhikhik...

No comments: