Nah....
aku kalau xmngata orang memang xsah...
ko suke ke...xsuke ke...
ini blog aku...
suke hati aku lah...
ko terasa??? ade aku kesah??
lantak...!!!
kalu xsuke jangan bace yer...
hahahaha...
haiya...lagi mau cover ker...
herm...xtau nk kate la...
dah terang lagi bersuluh...
xpela..
kita wait n see jer eh...
lalalalalalalalalala~
Hipokrit konkrit dow korg nie..
adeh!
aku borink nie..!!
ko suke ke...xsuke ke...
ini blog aku...
suke hati aku lah...
ko terasa??? ade aku kesah??
lantak...!!!
kalu xsuke jangan bace yer...
hahahaha...
haiya...lagi mau cover ker...
herm...xtau nk kate la...
dah terang lagi bersuluh...
xpela..
kita wait n see jer eh...
lalalalalalalalalala~
Hipokrit konkrit dow korg nie..
adeh!
aku borink nie..!!

7 comments:
ape kes ni laling???
hehe..saje dengki dengan mereka2..ahaks!
kesian si bakal isteri duk sibuk dgn persiapan..si bakal suami sibuk duk mengumpan awek2 siap mengaku single lagi auwww..kesian sungguh..
hahaha..tau xpe..xpela..mreka xkawen lg...kalu dh kawen...maknanya si isteri mmg pcinta la yg setia la...wa caya lah sama lu...hahaha...ntah2 die bg kbenaran tmbh cawangan kot..opppsss!!
yup..biorkan meke.. dah nak kawen pon ngaku single ok lagik..jgn da kawen nnti ngaku bujang mmng parahhhh..( lg kesian klu bini ingat laki sibuk keje padahal laki sibuk pi menyundal..)opps, sori tuan blog,ayat kasar ckit he3..
inilah rupanya... aku ingat kes opis mate... kekeke...
alaa biar lar si suami nanti ngaku bujang... baru si isteri sedar dunia ni tinggi ke rendah...
Syiqin: hahaha..tau xpe..xpe..tuan blog oke ye ayat kasar2 nie..takut tuan yang kena perlu jer trase..kekeke
Cik Imma: awat rase ayat hang nie bek sgt..slalunyer ang ler laser..hik3...
Post a Comment