Pages

ChaPteR THrEE HunDrEd 35: HaMSaP....!!!!

Salam Alaik',

Nah....


aku kalau xmngata orang memang xsah...
ko suke ke...xsuke ke...
ini blog aku...
suke hati aku lah...
ko terasa??? ade aku kesah??
lantak...!!!
kalu xsuke jangan bace yer...
hahahaha...

haiya...lagi mau cover ker...
herm...xtau nk kate la...
dah terang lagi bersuluh...
xpela..
kita wait n see jer eh...
lalalalalalalalalala~

Hipokrit konkrit dow korg nie..
adeh!

aku borink nie..!!





7 comments:

Mrs Cekelat said...

ape kes ni laling???

C'chanteque Manes said...

hehe..saje dengki dengan mereka2..ahaks!

Syiqin Oshin said...

kesian si bakal isteri duk sibuk dgn persiapan..si bakal suami sibuk duk mengumpan awek2 siap mengaku single lagi auwww..kesian sungguh..

C'chanteque Manes said...

hahaha..tau xpe..xpela..mreka xkawen lg...kalu dh kawen...maknanya si isteri mmg pcinta la yg setia la...wa caya lah sama lu...hahaha...ntah2 die bg kbenaran tmbh cawangan kot..opppsss!!

Syiqin Oshin said...

yup..biorkan meke.. dah nak kawen pon ngaku single ok lagik..jgn da kawen nnti ngaku bujang mmng parahhhh..( lg kesian klu bini ingat laki sibuk keje padahal laki sibuk pi menyundal..)opps, sori tuan blog,ayat kasar ckit he3..

Mrs Cekelat said...

inilah rupanya... aku ingat kes opis mate... kekeke...

alaa biar lar si suami nanti ngaku bujang... baru si isteri sedar dunia ni tinggi ke rendah...

C'chanteque Manes said...

Syiqin: hahaha..tau xpe..xpe..tuan blog oke ye ayat kasar2 nie..takut tuan yang kena perlu jer trase..kekeke


Cik Imma: awat rase ayat hang nie bek sgt..slalunyer ang ler laser..hik3...