
Selamat Bulan Febuari...entri pembuka tirai tuk bulan 2 nie...Kesah Cekelat House...atas permintaan Cik Cekelat kita..so sy sebagai Pelanggan Pertama Cekelat House ingin membuat Promosi bagi pihak Cik Cekelat kita...untuk maklumat lanjut untuk Jenis-jenis cekelat...dan jugak harga...sila lah layari belog Cik Cekelat...harga yang ditawarkan amat berpatutan..malah u'olls dapat discount 15% lagi...
ok..pic bawah nie..cekelat yg penah aku order dr Cik Cekelat..time nie..org xbukak kedai lg..hihihi...gedik2 aku pie ketuk kedai die...siap delivery kt KTM Batu Gajah lagi...hehe..macih banyak2...

Yang nie plak...dapat Pop cake tester...Yum..yum..memamg best..Housemate aku yg penah keje Hotel pon puji Pop Cake die memang terbaek...

Dua Pic kt bawah nie..adelah..Target to be achieve aku sendri..nk try Pop Cake Classic nie...
Pop Chocolate nie...nmpak lagi sedap dr Pop Cake jeh...adeh! terliur sudah...so korang..Me dah penah cuba...so ape lagi...Pie la korang mengorder dr Cik Cekelat nie..Tuk Kawen ker...hadiah Boypren cm aku tu ker...Tuk suke2 makan ke..hape2 jer lah..uat peminat cekalat..leh try test Cekelat House nie...P/s: Pic dicurik dari FB Cekelat House...hehe~~


2 comments:
owhhh terharunyer aku ngan posting ko ini... mekaseh daun keladi, daun kelapa, daun pandan... daun pe lagi ko nak aku sanggup kasi... hehehehe...
love u darling...
nantikan pop kek versi pos laju lak pasni... kekeke
hehehe..ur welcome dear...
ala..tlg support kwn..ape slhnyer..yer dak??
hehehe...wah..siap luv2 lg..hik3..
ha..mau order nie...hehe
Post a Comment