Pages

ChaPteR THrEE HunDrEd 21: MiNaH ReM....Sejati...

Salam Alaik',

ape khabar der?? arini wa ade citer best nk kongsi dengan korank sume...semalam...arini rabu petang...cuaca ajak kurang memuaskan...hujan agak lebat...sampai kul 6.30 wa balik pon masih ujan renyai2 lagi...

wa pon xtau la ape yg wa pk time tuh...dah nk sampai umah dah..xbape jengkal jer lagi..tetibe..wa accident...huhuhu...perggghh~~ 1st time wa accident truk...dulu wa penah kena gak...pas abes spm..tp xtruk mane la..tp kali nie pada wa la..sbb wa xpenah accident...huhuhu...nk kate wa laju sangat pon xjugak..yg pasti wa pegi rempuh belakang van...hohoho...hebat x?? memang hebat...Mujur van tu xpape...cuma calar2 jer...wa la yg teruk...dalam jalan jam lak tuh...mujur sume kete x laju...huhu...

yg wa igt...pas wa rempuh..wa jatuh blah kiri..then wa bangun...melayang n mengigil wa time tuh..xpk ape dah..wa igt ade laki tolong angkat moto bw ke tepi...pastu wa ckap kt brader tuh..."bang..pusing ke depan motonyer..." pastu die cakap..."eh, sabar la...jumpe dengan owner van dlu...xkan nk blah camtu jer...." hek eleh...ape ke sengalnye mamat nie....wa tau la..wa pon xla kuang ajar sgt nk blah cm tu jer..wa tgk owner van tu yg cm xnk jumpe wa...mamat tu yg kecoh2...hahaha...

but then..owner tuh benti tepi gak la jumpe wa...tp wa cuak..sebab ade sorg lg mamat nie..die benti..jalan tdengkot2 dtg kat aku...aku pon direct je tnye die..."kena kaki abang ke td??" then abg tu jawab.."eh.xla dik..kaki abg memang dah patah..." fuhh...lega wa...budget die tkena tempias wa td...mmg die kena pon..then die cakap lagi.."td..kaki saya tkena kepala awak..sakit x??mujur sy sempat elak..kalu x...sy langgar badan awak td..." mak aih...serius wa xleh imagine la kalu die langgar badan aku...mau xde entri nie dah kot...tggu berbulan-bulan br update atau lansung xberupdate...lu pilih la yg mane satu...huhuhu~~ wa ckp kt brader tuh.." sy xpape..sume luka2 ckit jer..." padahal kepala dah bengong...kaki dah sakit..sebab melecet..huhuu...bengong lak sbb aku tehantuk n cium jalan raya tuh...adelah kesan kt muka nie..aih..susut nilai la teman...elok2 nk mntk rm12345...dh tinggal rm10k jer...hihihihi..

ok la...pnjg lg wa nk tulis nie..tp wa xlarat dh...pastu wa blek umah nek moto wa sendri...then sampai umah wa pegi klinik dpt mc 2hr...now wa lepak umah akak wa...die tlg jage..kot2 mak wa nk dtg jenguk..then skrg wa nk demam...waaarrggghhh..tension2...huhuhu..arios~~

okeh...sambung balik...hihi..wa taip pagi nie...jap lagi nk kena urut lagi..motor wa hantar kedai terus...xtau la kena bape hengget..huhuhu...td wa call abang btul moto tuh..die kate dah siap...tp wa cakap nk amek hari ahad...tengok la..kalu mak wa datang sabtu nie...wa igt nak balik KL la...xlarat dow nk duk umah akak wa nie....orang duk sakit die suh jage anak die plak...wa kalu bleh nk baring n tidor jer...badan wa nie sengal2 jer...huhuhu~~

sorry la no pic moto or luke2..xkose wa nk amek...cuma nnt wa tunjuk la muke baru moto wa tuh...abang tuh kate len ckit...sebab die gune barang local...nk pakai ori mahal..kualiti pon lg bek barang local..yerker??? ayat best abang tuh...time die cakap ngan abg ipar aku..."ala bang...ori ke local..kena langgar pecah gak..." hahahha...siot je wa rse...hokeh la..wa nk mandi..belengas dah wa nie..kang nk mandi minyk lagi..huhuhu


No comments: