hohoho...ade sejam lagi before menyambut Tahun 2011...perlu sambut ker?? sambut awal muharam lagi bek kan..ade doa awal n akhir tahun...tol x?? anyway...this year...macam kesah berlaku dalam hidup aku...ade yang sronok..ade yang sedih...ade yang klaka...marah...macam2 perasaan la...ok la kite preview ckit...kesah2 2010 nie...
1st: Myself
rasenye bnyak perubahan yang aku lalui...dari awal tahun sampai akhir tahun...dari aku rase seorang budak jahat...aku harap aku akn menjadi lebih baik dari diri aku sekarang...bak kate orang buang yang keruh amek yang jernih..
2nd: Kerjaya
Alhamdulillah..starting bulan 9 aku dapat kerja baru..berpindah dari tempat keje lama yang agak membosankan...bukan bosan ape pn..bosan dengan kerenah masing2...biar keje xramai orang dari ramai nie..serabut...
3rd: Asset
huhuhu...yang nie banyak lagi ape yang aku impikan belom tercapai..so carry forward tuk tahun 2011...ape yang aku hajati tuh..hehe..ade mase nnt aku bwat wish list aku...
4th: Cinta
hohoho...yg ini amat mencabar...macam2 hal berlaku..bnyk sedih dari gembira..masa awal tahun la..namun...bila start dapat keje baru..then aku dapat BF baru...Alhamdulillah...he's the nice guy setakat ini...xtau la in future kan..manusia suke berubah-rubah...mengharapkan something dari relationship yg dibina itu sudah semestinya..tiada siapa inginkan hubungan setengah jalan...yang boleh dilakukan berdoa jelah...
tuk 2011 nie...aku harap segala yg aku impikan akan menjadi kenyatan...itu saje la ko...fokus aku tahun depan adelah Asset...aku perlu ada Asset aku sendiri...bukan bergantung pd orang lain...so itu saja la...
SELAMAT MENYAMBUT TAHUN 2011
&
Gudbye 2010
Gudbye 2010

3 comments:
hepi new year 2 u..:)
heppy new year too...eh..ape blog kamu?? bleh la sy follow blek...=)
hepy new year lalink...
new job, new bf.. mmg best lar ko.. hehehe
Post a Comment