Salam Alaik',
ape kaba sume??? sehat ka?? waarrgghhh..lame giler xhupdate blog nie...tinggal mcm tuh jeh..maaf la agak busy ckit kebelakangan ini...Hokeh la..banyak benda nk citer nie...
1st Story...
Oleh kerana en.Abg kite telah merantau jauh..dan kini sekali lg berhadapan dgn PJJ aka Percintaan Jarak Jauh..maka aku telah mengalami kesukaran untuk pergi ke Office...huhu~ 1st day aku pie keje amek komuter then cab tuk pie ofis..nangis gak la dlm teksi..sbb..duk tringat kt en.Abg...3mggu yang lalu die tolong hantarkn..owh.manja la konon kn..skrg...pdn muka..pepandai la nk idup..huhu~~ maka dengan itu minggu lepas merupakan minggu yang agak mencabar la buat aku...2nd day dan seterusnya..aku naik bus and tren...se-awal pagi dah bangun..around 6'oclock..En.Abg la yg baik hati..siap tolong kejutkan...hik3..duk jauh2 pn nk manja lg..mmg sah2 la aku nie manja orgnye...keke..tp bila imma cakp xmo ngaku..ngee~~
di sebabkan dah xtahan nak mengharungi cabaran gie keje nie..aku mengambil keputusan tuk mengambil kekasih hatiku yg pertama...hihi...banyak berjasa dia nie kat aku..dr ms aku smbung degree...my Wavvy kesayangan..mintak kebenaran dgn mak tuk bawa datng ke kl..so after dis jd minah rempit la sy..ngee~~ so, last day aku naik bus...xmemasal kena kaco ngan pakcik tua gatal...huhu..seram dow...rse mmg takut nak naik bus lg..mmg celaka pakcik tuh...dtengah org ramai pn berani nk ganggu org lg...tobat!! mujur next week aku dh naik motor...so xde la di ganggu lg..yeahh!!!
2nd Story
Haih..siyes aku penat dgn keje aku skrg nie...keje xsusah..tp bnyk sgt problem...masa kat company lame..aku xla handle problem customer bnyk sgt..skrg nie..mmg aku yg tanggung sorg..kena lak dengan Agent yg bnyk kerenah...warrgghhh...tension2..ari2 ngadu ngan en.Abg..trima kasih la sebb sudi mendengar...dan sekarang Boss aku entitledkn aku dgn name Miss Nova...ceh..aku rse blom layak lg nk dgelar Miss Nova..xabes khatam lg Portal Unifi yang memeningkn pale otak tuh...adeh la...tp boss aku nie mmg tip top..Ceo yang baik...dia xfocus pd Agent semata-mata..die lebih mementingkan staff die sendiri...itu yang aku suke...at least xdela asyik nmpk kite jeh yg salah...then skrg nie aku kena bsiap sedia..kerana anytime from now..K.zura ade deliver baby...aku kena handle dua keje selepas nie..So akan jd Miss Nova & Mips la aku...nggee~ bebanan keje akan bertambah la selepas nie...huhu~
3rd Story...
to be continued dgn entri-entri yg lain..sabar ea...

No comments:
Post a Comment