
Salam Alaik',
Ats permintaan sahabat baik...die suh aku tukar ckit mood entri kt blog aku nie...hehe..ok2..xde mood jiwang-jiwang dh..nie mood nk ngate orang habes2an nie...x pasal-pasal blog aku kotor pasal mangkok nie...
Kepda Pihak yang tertentu..terutama Pasangan yang sedang hangat di lamun chenta mcm aku nie...Korang Dua ekor nie..Oppps...sorry korang mane ade ekor kan..korang tu manusia...hehehe~ ok..korang berdua nie...sepatutnye berterima kasih kpd kami nie kalau kami xbongkar siapa diri ko tuh yang sebenarnyer...maka dengan itu idak ler korang rase diri korang teraniaya kan...kan..kan... dan jugak...kalu korang rase kitorang memganggu hubungan Chenta korang...idak ler skrg nie hubungan korang semakin kukuh dan erat kn..kn..kn.. betul x??? Korang setuju???hahaha...
mmg sah2 korang stuju pada kitorg...then lagi best kalu korang blanje mkan ker...hahaha..mmg ade kebenarannye disini kan...kan..kan...xpela..aku wish semoga korang bahagia...bak kate imma...Kalu xde angin mane kan pokok bergoyang...maybe la sebab kiteorang gegarkan pokok tuh...hahaha...tp untuk kebaikan korang jugakkan..ngee~~tetapi kite wait n see jelah...Tuhan itu Maha Adil & Maha Mengetahui..Siapa yang benar dan salah..Hanya Allah yang Tahu..Same2 la kita berdoa yer...Doa orang yang teraniaya selalunyer termakbul. So kite just be prepared jelah...
kenapa aku berani ckp mcm nie?? adakah kerana aku riak?? Budget Bagus mcm mamat tuh?? hurm..untuk entri nie...adela ckit...sesuai dengan perangai mangkok tuh...satu lagi sebab benda dah pon berbalik pada Mangkok tuh..aku pernah mdoakan dia xkan bahagia dengan Awek ke 3 or ke 4..aku pon xtau status minah tuh...sebab die mmg dimadukan..pernah dimadukan sekali dengan aku and aku xsure la pastu die dmadukan dengan siapa lg...hahaha..Kesian ko..huhu~
tp xpela..korg pun dh breakkan..mmg sah2 ko xlayak utk minah tuh n minah tu pn deserve someone yg much2 than you...
so...
Peringatan la kpd perempuan-perempuan diluar sana termasuk diri aku sendri..Xsalah nk menyayangi dan menyintai seorang lelaki nie..tetapi adalah dinasihatkan supaya tdk mempercayai mereka 100% sometimes dorang nie muka jer baik..tapi hati jahat...penuh dengan tipu muslihat...

3 comments:
kalau muke cam vavi utan, perangai pun buruk camne??? aku rase mamat yg ko maksudkan itu mempunyai 2 ciri yg aku sebutkan kat atas... hahaha
hohoho~~ parah la cmtuh..moga die trima musibah yg stimpalnye..kkekeeke
Amiinnnnnn.....
Post a Comment