Pages

ChaPteR TwO HunDrEd 46: ApE KeS??

Salam Alaik',

Hai la..susah gak jadi Perempuan nie..huhu..Masalah bila dapat Perempuan yang suke Sentap or xleh tengok orang lebih ckit dari die..Agak terkecik hati jugak la td..Tibe2 nk sentap2 plak ngan aku..APe Kes??? dh la dr smlm lagi sound & perli2 orang...Dapat interview pon mau kecoh keh??bukan aku dapat keje pun..nk kecik ati plak bila xbgtau..da bgtau perli2 orang plak..ayoo~~ masalah mcmnie...

Baru pie interview jeh Cik Kak..Xyah la nk rase jeles2..xluak pon..tapi ari2 ngenakan aku...bengang gak..mujur ko tuh tua ade lagi rse hormat aku kt ko..so aku diam jelah...senang jeh nk suh aku stay kt cnie..ko xtau pape..jangan la senang cakap...aku yg lebih bnyak tau..aku yang kerja dalam Company nie..segala hal semua aku tau...ko xtau pape jangan la nak banyak cakap..

Setiap ade rezeki dia tersendiri..Xpayah nk rase iri hati..mungkin belom sampai rezeki ko lagi..benda2 macam nie semua perlukan kesabaran..bukan just duduk tunggu datang bergolek..kena ada usaha gak..kalu ade yang sudi nak membantu..kita gunakn bantuan dia..tapi jangan la mletakan harapan yang tinggi. seelok-eloknya usaha sendiri dulu..semua interview yang aku dapat bukan la orang tolong aku semua usaha aku sendiri..aku yang bwat email & resume then drop by kt mane company yg aku rse sesuai dgn jawatan aku sekarang...So ape masalah ko???

kalu ko xnk moving forward duk jelah diam2..jangan la halang orang nk cari rezeki lain...fedup aku dgn orang mcm nie...xleh blah tuh nk sentap2 tuh..aih.sabor jelah..mujur pose..luah jelah kt cnie...hu3..aku xde mention name orang kn??xmengaibkan sape die kan??tp sape makan cili die rase pedas arr..xnk pedas masak lain or jgn makan..abes citer...ha3

4 comments:

Imma Yusri said...

bab2 jeles ni jgn sebut... aku pun penjeles tegar... mat pisang nak tunang... siyes aku jeles n sakit hati... bengan nape senang sgt urusan dia... aisehhh jeles + busuk hati... rosak akidah aku klu terus camni...

C'chanteque Manes said...

ala..imma..kalu xde lansung sifat jeles tuh..tipu la plak..tp imma..ko kna bsabar..siyes aku ckp kt ko...mmg ko ngah sakit hati.& benci kt die..nnt ko akn tgk balasan yg agk truk pd die..caye la..huhu

Imma Yusri said...

tu lar... ilang sabar aku 2,3 arini... wat abes pahala au jer... aku ngamuk2 dia tgh peluk bagai ng betina dia... mmg aku merugikan diri sendiri... semoga dia akan dpt balasannya.... hope aku leh lihat keruntuhan dia... hahaha... doa jahat giler...

C'chanteque Manes said...

hehehe~
nak uat cmne..dlu pn aku doa gtu gak..
aku duk mlalak sorg diri..die duk bsuke ria..ha.mmg ko xkn bahagia la..terbukti pon..huhu~~